برانکو از دشواری‌های تقابل با پدیده صحبت کرد؛

واکنش سرمربی پرسپولیس به حضور منشا در استقلال

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۸۰۹۰۶۴
واکنش سرمربی پرسپولیس به حضور منشا در استقلال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل پدیده یک رویارویی خیلی سخت خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم پدیده شهر خودرو اظهار کرد: بخش دوم لیگ شروع می‌شود و بعد از آن بلافاصله دربی. تیمی که امتیازاتش مساوی با پرسپولیس و سپاهان و در صدر جدول است. این بیانگر این است که چه کار سختی در پیش داریم. در طی نیم فصل اول فقط دو بازی را باختند و تیمی هستند که با لیاقت در این جایگاه قرار دارد. خیلی خوب و قاطعانه بازی کردند و بازی‌هایی هم که باختند نباید می‌باختند.

او ادامه داد: آخرین بازی آن‌ها مقابل استقلال را دیدید که چه قدر خوب عمل کردند. یک رویارویی خیلی سخت خواهیم داشت مخصوصاً این‌که اولین بازی ما مقابل هواداران‌مان است. این بازی‌های اول معمولاً خیلی سخت و با نتیجه نامعلوم است. در مورد تیم‌مان باید عرض کنم مهدی ترابی در ترکیب ما نیست. ماهینی و انصاری هم مصدوم هستند. ربیع‌خواه هم کاملاً مصدومیتش برطرف نشده است. سیدجلال هم امروز احساس ناراحتی از ناحیه پا داشت و همینطور بودیمیر. خواهیم دید که در ۲۴ ساعت آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. خوشحال هستم که دوباره کار را شروع می‌کنیم و با هواداران‌مان روبه‌رو می‌شویم. پر از خوشبینی هستم و می‌رویم برای اجرای اهدافی که از ابتدای فصل مقابل خودمان قرار دادیم.

برانکو درمورد پیوستن منشا به استقلال بیان کرد: این سوال مربوط به استقلال می‌شود چون آن‌ها او را به خدمت گرفته‌اند و صحبت خاصی در این مورد ندارم. از او بابت تلاشی که برای ما کرد تشکر کردیم و برای منشا آرزوی موفقیت در باشگاهی که خواهد بود، داریم.

او درمورد اشتباهات داوری در لیگ نیز اظهار کرد: همه ما امکان اشتباه داریم و هیچ‌وقت هیچ کدام از ما اگر محترمانه داوری شده باشد، از داوری ناراحت نشده‌ایم. ما فقط یک داوری محترمانه و صادقانه می‌خواهیم. البته داوران اشتباه می کنند و اشتباه باید شامل هر دو طرف باشد چون داورها هم حق دارند روز بد داشته باشند. من هرگز از داورها عذرخواهی نخواستم. واقعیت این است که ما بیشتر از بقیه تیم‌ها لطمه خوردیم و فقط می‌خواهیم داوران صادقانه داوری کنند و ما هم می‌فهمیم که اشتباه باز هم خواهد بود. همان‌طور که بازیکنان من و خود من اشتباه می‌کنیم. اینجا هستیم که مشکلات را برطرف کنیم.

برانکو درباره این‌که کی‌روش گفته است می‌خواسته از طریق واسطه‌گری پروین با برانکو صحبت کند هم گفت: شما تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرف بزنم؟ یا مخالف تیم ملی ایران حرف زده‌ام؟ آیا کی‌روش علیه من حرف زده است یا نه؟ همین برای من کافی است. دیگر در مورد چه چیزی می‌خواهیم حرف بزنیم. من چه کاری به کی‌روش دارم؟ سرمربی تیم ملی بوده است و همیشه هم به تیم ملی بازیکن داده‌ایم و از تیم ملی حمایت کردیم. آیا تا به حال با یک برنامه تیم ملی مخالفتی داشته‌ایم؟ شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟ هرگز هیچ صحبتی نشده است. من فقط این مطالبی که شما می‌نویسید را خوانده‌ام. من این‌جا نیامده‌ام که با کسی بجنگم که بخواهم با او صلح بکنم. آمده‌ام کار کنم و تجاربم را در اختیار پرسپولیس و فوتبال ایران بگذارم. نه این که مردم را به جان همدیگر بندازم.

او درمورد پیشنهادی که از الاهلی دارد توضیح داد: همان‌طور که دنبال بازیکنان من هستند، من هم پیشنهاد دارم. من مربی بودم که در ۳ کشور قهرمانی داشته‌ام. با تیم ملی کرواسی سوم جهان شدم. با ایران سوم آسیا شدم. در بوسان قهرمان شدم. فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شدم. طبیعی است که برای من پیشنهادات می‌آید و چیز عجیبی نیست.

برانکو درمورد حریف روز چهارشنبه تیمش هم گفت: تیم گل‌محمدی در نیم فصل اول عالی بازی کرد و مقابل سپاهان و استقلال و پرسپولیس هم خوب بودند. طبیعی است که الان هم همین کار را کنند. درست است که خلعتبری رفته اما جای او رضایی آمده است. طبیعی است که ما به دنبال جواب برای روش بازی آن‌ها خواهیم بود. در دفاع وسط نادری را جذب کردیم و برای هر کدام از دفاع وسط‌های‌مان تعویض خوبی داریم. او می‌تواند در دفاع چپ هم بازی کند. خیلی از او راضی هستم. کارمان را به شکلی که تا الان بوده ادامه خواهیم داد. ماهینی باید بعد از نوروز آماده شود. انصاری هم آخر فصل آماده می‌شود. ربیع‌خواه هم همین چند روز آینده آماده می‌شود.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: خیلی مهم است که نیمکت بزرگ و با کیفیتی داریم. بازی‌های زیادی پیش رو داریم و همه فرصت بازی خواهند داشت. تیم از یازده نفر تشکیل نشده است. بلکه ۱۸ تا ۲۲ نفر تیم را تشکل می‌دهند. این را نگرانی شیرین می‌گوییم.

او در مورد سیستم VAR هم بیان کرد: خودم خیلی معمولاً طرفدار سیستم VAR نبوده‌ام چون زیبایی فوتبال را می‌گیرد اما تکنولوژی کار خودش را انجام می‌دهد و این سیستم در اکثر کشورهای فوتبالی دنیا پذیرفته شده است. قطعاً می‌تواند کمک زیادی در لحظه‌های کلیدی برای باشگاه‌ها و داوران باشد. آموزش داوران هم در این مورد نیاز است.

نظر شما