در چهاردهه گذشته شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی بوده‌ایم؛

داورزنی: شیراز می‌تواند میزبان مسابقات مختلف بین‌المللی باشد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۷:۴۴
کد خبر: ۸۰۹۱۰۴
داورزنی: شیراز می‌تواند میزبان مسابقات مختلف بین‌المللی باشد
معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از مراحل ساخت سالن 6 هزارنفری شیراز گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که در چهار دهه گذشته شاهد توسعه زیر ساخت های ورزشی و پیشرفت ورزشکاران رشته های مختلف کشور در عرصه های بین المللی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی در حاشیه بازدید از ورزشگاه در حال احداث شش هزار نفری شیراز گفت: استان فارس یکی از استان هایی است که در چهار دهه گذشته توانسته اقدامات بسیار خوبی در توسعه زیر ساخت ها داشته و از ورزشکاران استان فارس در رشته های مختلف در عرصه های بین‌المللی موفق به افتخار آفرینی شدند.

وی ادامه داد: یکی از پیشرفت هایی که در این استان اتفاق افتاده در بخش ورزش بانوان بوده که توانسته موفقیت های زیادی در این حوزه کسب کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات اقتصادی و وجود تحریم گفت: در استان فارس سالن ها و ورزشگاه های بسیاری به برکت انقلاب در طول سال های اخیر ساخته شده و قطار پیشرفت کشور همچنان در حوزه های مختلف در حال حرکت است و ما در حوزه ورزش به موفقیت های بسیاری دست یافتیم.

داورزنی خاطرنشان کرد: مردم ما می دانند در حوزه ورزش تیم های ما جز ۱۰ تیم برتر دنیا هستیم و این به برکت پیشرفت های چهار دهه از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از جدی ترین بحث های میزبانی کشورمان در مسابقات بین المللی ساخت سالن های استانداردی است که در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که یکی از این سالن ها، طرح شش هزارنفری شهر شیراز است.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح با برنامه ریزی پیش بینی شده در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

داورزنی گفت: با افتتاح این سالن، استان فارس و شهر شیراز می تواند میزبان مسابقات مختلف بین المللی در رشته های مختلف ورزشی باشد و یکی از سیاست های وزارت ورزش و جوانان این است که رویدادهای بین‌المللی را در شهرهایی که ظرفیت بسیاری دارند برگزار کند.

نظر شما