در ۱۰ ماده شانس صعود به فینال مسابقات العین را داریم؛

صالح‌نژاد: به دنبال پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۳۸:۱۴
کد خبر: ۸۰۹۱۷۸
صالح‌نژاد: به دنبال پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستیم
مربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: ملی‌پوشان ما در 10 ماده شانس صعود به فینال جام جهانی العین امارات را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرمضان صالح نژاد مربی تیم ملی پاراتیراندازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین درباره جام جهانی العین امارات بیان کرد: در این مسابقات ۱۷ سهمیه پارالمپیک توزیع می شود و نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار از ۴۵ کشور حضور دارند. تیم ملی پاراتیراندازی در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و با توجه به عملکردی که ملی پوشان در اردوها داشتند تیم ما در ۱۰ ماده شانس صعود به مرحله فینال این رقابت ها را دارد.

وی ادامه داد: در رقابت ها قول مدال و کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک سخت است چرا که علاوه بر شرایط ورزشکار و تجهیزات، تعداد تیم های شرکت کننده زیاد است. البته از جهت کسب ورودی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو خیالمان راحت است اما تعداد زیاد ورزشکاران کار را برای همه تیم ها سخت می کند.

مربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین افزود: بعد از این رقابت ها باید برای تیم ملی اصلی که سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده است برنامه ریزی مدونی داشته باشیم تا این گروه با تمرینات برنامه ریزی شده برای مسابقات پارالمپیک آماده شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به دنبال پشتوانه سازی برای تیم ملی اصلی هستیم باید بعد از رقابت های امارات برنامه ریزی را برای گروه دوم تیم ملی انجام دهیم تا در رقابت های استرالیا که ۵۰ سهمیه پارالمپیک توزیع می شود بتوانیم با اعزام این تیم تعداد سهمیه های تیم پاراتیراندازی را افزایش دهیم. این فرصت مناسبی است تا با یک برنامه مدون علاوه بر اینکه تیم ملی اصلی را در اوج آمادگی نگه می داریم می توانیم پشتوانه سازی هم انجام دهیم.

صالح نژاد اظهار داشت: در حال حاضر روزی دو نوبت، مجموعا ۵ ساعت ملی پوشان تمرین می کنند. ساره جوانمردی، سمیرا ارم، زهرا غلامزاده و مهدی زمانی زیر نظر آجورلو در ماده خفیف تمرین می کنند و در ماده بادی حسن اکبری، سیدمحمدرضا میرشفیعی، رقیه شجاعی، مهدی برنایی و زیور فدوی زیر نظر من به تمرین می پردازند.

مربی تیم پاراتیراندازی درباره سابقه فعالیت های خود در این رشته گفت: از سال ۷۱ وارد تیراندازی شدم و پس از آن هدایت تیم مازندران را پذیرفتم و با این تیم ۱۷ سال پیاپی کاپ اول ایران را بدست آوردیم. در ۴ دوره پارالمپیک شرکت کردم و با مدال طلا بازی های پاراآسیایی گوانگجو از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم و پس از آن به عنوان مربی کارم را ادامه دادم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز