مجید جلالی:

هدفمان حفظ نساجی مازندران در لیگ برتر است/ ذوب‌آهن را به خوبی کنترل کردیم

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۱۷:۵۶
کد خبر: ۸۰۹۲۶۵
هدفمان حفظ نساجی مازندران در لیگ برتر است/ ذوب‌آهن را به خوبی کنترل کردیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ذوب آهن بازی خوبی انجام داد و ما توانستیم آن‌ ها را کنترل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری گفت: بازیکنان ما واقعا خوب بودند فقط نیاز دارند باورشان را تقویت کنند. بخصوص در خط حمله اگر این اتفاق رخ بدهد روزهای خوبی خواهیم داشت. از همه آنها تشکر می‌کنم که تلاشگر بازی کردند آن هم مقابل ذوب آهنی که یکی از بازی‌های خوبش را انجام داد و آنها را  کنترل کردیم.

جلالی درمورد اینکه هدف شما برای جایگاه نساجی در این فصل چیست، گفت: در اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر هستیم تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم و جایگاه خوبی هم در جدول داشته باشیم.

وی درمورد نحوه جدایی نکونام از تیم و اینکه محبوبیت نکونام باعث دردسر برای شما شود اظهار داشت:  خودم خیلی دوست ندارم تیم عوض کنم من همیشه سعی کردم در تیم هایم ماندگار شوم زیرا با ماندن می‌توان خدمات بیشتری به تیم داد. به دلیل موضوع هایی که شد از پیکان جدا شدم. یک ماه و نیم قبل نساجی با من صحبت کرد ولی بعد صحبتی نشد ولی بار دوم من به آنها توصیه کردم نکونام را حفظ کنند و عالم مربیگری همین است. شاید نمی‌دانی بعدش چه اتفاقی رخ می‌دهد.

جلالی درمورد تعطیلی لیگ برتر به مدت ۵۱ روز گفت: تعطیلات کیفیت تیم ها را حتما تحت تاثیر قرار می‌دهد تا هفته دوم و سوم هم تیم ها نیاز به زمان دارند برای اینکه کیفیت اصلی را به دست بیاورند.

نظر شما