هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۱۹ - ترکیه؛

پاراتکواندوکاران کشورمان رقبای خود در روز پایانی را شناختند

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۸:۲۸:۱۴
کد خبر: ۸۰۹۳۶۷
پاراتکواندوکاران کشورمان رقبای خود در روز پایانی را شناختند
قرعه‌کشی روز پایانی هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2019 – ترکیه، شب گذشته (سه‌شنبه – 16 بهمن‌ماه) انجام شد و پاراتکواندوکاران کشورمان در روز پایانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان 2019 در دو بخش پومسه و کیوروگی با حضور 400 تکواندوکار از 68 کشور از روز گذشته (سه شنبه - 16 بهمن‌ماه) به میزبانی شهر "آنتالیا" ترکیه آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

امروز (چهار‌شنبه – 17 بهمن‌ماه) و در روز پایانی مسابقات گروه زنان در وزن 58+ کیلوگرم و پیکارهای گروه مردان در اوزان 61- و 75- کیلوگرم پیگیری می‌شود که سعید صادقیان‌پور، سجاد جوانبخت، مهدی پوررهنما، محمدرضا شعبانی، علیرضا بخت و محمود جعفرزاده پاراتکواندوکاران ایرانی در روز پایانی هستند.

قرعه کشی رقابت‌های روز پایانی، شب گذشته (سه‌شنبه – 16 بهمن‌ماه) برگزار شد و نمایندگان کشورمان در روز پایانی رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس در وزن 61- کیلوگرم و کلاس 42 سعید صادقیان‌پور ابتدا باید با برنده دیدار ترکیه و هندوستان مبارزه کند. علیرضا بخت در این وزن و کلاس 44 در نخستین گام به مصاف نماینده مراکش می‌رود و در صورت برتری رو در روی هوگوپوش ژاپن قرار می‌گیرد. سجاد جوانبخت نیز پس از یک‌دور استراحت با برنده دیدار تایلند و دانمارک پیکار می‌کند.

در وزن 75- کیلوگرم و کلاس 42 محمدرضا شعبانی ابتدا با هوگوپوشی از آمریکا دیدار می‌کند و در صورت پیروزی با برنده دیدار تکریه و آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

در کلاس 44 نیز مهدی پور رهنما پس از یک‌دور استراحت رو در روی برنده دیدار ترکیه و اردن قرار می‌گیرد. محمود جعفرزاده در طرف دیگر جدول نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و در ادامه به مصاف برنده دیدار ترکیه و اوگاندا می‌رود.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ امتیاز رقابت های جهانی پاراتکواندو 10 G است و به نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو تعلق می‌گیرد.                            

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز