انقلاب اسلامی ریشه‌های تنومند دارد و اگر این درخت سبز هست بخاطر ریشه‌هایش است؛

صالحی‌امیری: سال ۹۸ سال شکوفایی ورزش قهرمانی خواهد بود/ تجربه ثابت کرد دختران اراده می‌کنند و به سمت سکو می‌روند/ درباره سهراب مرادی جای نگرانی نیست

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۰۹۵۴۱
صالحی‌امیری: سال ۹۸ سال شکوفایی ورزش قهرمانی خواهد بود/ تجربه ثابت کرد دختران اراده می‌کنند و به سمت سکو می‌روند/ درباره سهراب مرادی جای نگرانی نیست
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما معتقدیم در برنامه 10 ساله به لحاظ کمی و کیفی شاهد برابری حضور در زنان در عرصه‌های ملی آسیایی و جهانی خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه در کمیته ملی المپیک گفت: همه ما میهمان سفره اهل بیت هستیم. ما هرساله در ایام شهادت روضه داریم تا متذکر شویم حضرت فاطمه زهرا سرور همه مردان و زنان است. اگر انقلاب اسلامی تداوم دارد به برکت اهل بیت است. امیدوارم همه قهرمانان ما بدانند با یاد و نام حضرت فاطمه می توانند در تاریخ ماندگار شوند.

صالحی امیری درمورد 40 سالگی ورزش ایران گفت: انقلاب اسلامی ریشه های تنومند دارد و اگر این درخت سبز هست بخاطر ریشه هایش است. ورزش بعد از انقلاب جهش بلندی داشته و افتخارآفرینی های بزرگی داشته است. تحول کمی و کیفی رخ داد و مدال های ما جهار برابر شده است و نسل جدیدی از ورزشکاران رویش کردند. در بسیاری از رشته ها جایگاه بالایی داریم که معتقدم به برکت انقلاب است. توسعه ظهور نسل جدید و براساس عدالت همگان امکان دسترسی به امکانات ورزشی را داریم. به ملت وعده می کنم در آینده نزدیک و در المپیک رویش های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین می کند.

رییس کمیته ملی درباره اینکه فکر می کنید خبر خوش شما در ورزش چه باشد عنوان کرد: در آستانه کسب سهمیه المپیک هستیم. تعدادی از رشته ها انجام شد و در برخی در حال انجام است. سال 1398 سال شکوفایی ورزش قهرمانی برای رسیدن به سکوی قهرمانی در سال 99 است.

رییس کمیته ملی المپیک درباره تشکیل فدراسیون زنان مسلمان اظهار داشت: حوزه ورزش زنان نگاه تبلیغاتی  و صوری نیست. معتقدیم در برنامه 10 ساله به لحاظ کمی و کیفی شاهد برابری حضور در زنان در عرصه های ملی آسیایی و جهانی خواهیم بود. معتقدیم که زنان هیچ کاستی نسبت به مردان ندارند و فقط باید بستر فراهم شود. حداکثر حمایت و برنامه ریزی را خواهیم داشت و در آینده نزدیک  شاهد جهش و رویش جدید در سطح ملی و منطقه ای و جهانی خواهید بود. حوزه را تقویت کنیم تجربه ثابت کرد دختران اراده می کنند و به سمت سکو می روند.  

وی درباره آسیب دیدگی سهراب مرادی گفت: این را باید از علی مرادی بپرسید. با سهراب ارتباط دارم جای نگرانی نیست و برمی گردد به جایگاه اصلی خودش و او قطعا از امیدهای کسب طلای ما است.  شخصا با اطلاعی که دارم جای نگرانی نیست سهراب و همه قهرمانان در 2020 خواهند درخشید. و سهراب سرمایه ملی ما است و در المپیک  خواهد در خشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز