امروز صورت گرفت؛

دیدار مدیر اجرایی کنفداسیون بدمینتون آسیا با شهنازی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۳:۵۶
کد خبر: ۸۰۹۶۲۴
دیدار مدیر اجرایی کنفداسیون بدمینتون آسیا با شهنازی
ظهر امروز تانابالان مدیر اجرایی فدراسیون بدمینتون آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک با شاهرخ شهنازی دبیر کل، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ابتدای این دیدار شهنازی ضمن خیر مقدم به  مدیر اجرایی بدمینتون آسیا ابراز داشت: فدراسیون بدمینتون در سال های اخیر رشد بسیار خوبی در عرصه داخلی و بین المللی داشته و زحمات آقای پوریا بر هیچ عضوی از خانواده بدمینتون کشور و مسئولین  پوشیده نیست و کمیته ملی المپیک به خوبی از برنامه های این فدراسیون حمایت می کند.

وی ادامه داد: حضور نمایندگان بدمینتون 32 کشور از سراسر جهان در ایران برای حضور در رقابتهای بین المللی جام فجر خود مبین نگاه مثبت کشورها نسبت به بدمینتون ایران است و کمیته ملی المپیک همچون گذشته نگاه حمایت آمیزی از این رشته داشته و انتظار دارد مسئولین آسیایی نیز حمایتهای لازمم را از بدمینتون ایران و مسئولین آن در عرصه قاره ای و جهانی داشته باشند.

سپس تانا بالان مدیر اجرایی بدومینتون آسیا تصریح کرد: بسیار خرسندم که به ایران سفر کردم و به شخصه باید بگویم چه در دیدار با مسئولین ورزشی و چه در دیدار با مردم این کشور ایران فراتر از تصورم بود.

وی افزود: بدمینتون ایران در سال ها اخیر رشد خوبی داشته و بدون تردید حمایت های مسئولین ورزش این کشور و کمیته ملی المپیک از بدمینتون ما در حمایت بیشتر از این کشور در عرصه قاره ای و جهانی بیشتر می کند.

تانابالان در خاتمه تصریح کرد: رقابت های بدمینتون در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد و یکی از رقابت ها معتبر بین المللی است و با توجه به رشد این رشته در ایران نمایندگان شما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز