هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال؛

شاگردان اکبری به سختی مقابل پیام پیروز شدند

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۸:۳۹:۵۵
کد خبر: ۸۰۹۷۸۰
شاگردان اکبری به سختی مقابل پیام پیروز شدند
تیم سایپا در یک بازی خانگی مقابل پیام خراسان به پیروزی سه بر دو دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.

تیم سایپای تهران نیز که در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ودوم موفق شد در 3 ست متوالی تیم شهرداری ورامین را شکست دهد امروز در تهران میزبان تیم پیام خراسان بود که این نبرد تماشایی و سخت برای خودروسازان با نتیجه 3 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید. شاگردان پیمان اکبری در تیم سایپا که در ابتدای رقابت‌ها نتایج دور از انتظار کسب کردند در هفته‌های اخیر موفق شدند نتایج خوبی به دست آورند و تا رده ششم جدول صعود کنند تا کمی خیالشان از حضور در پلی‌آف راحت باشد.

کاله مازندران و شهرداری گنبد دیگر دیدار جذاب این هفته را برگزار کردند تا شاهد یک رقابت جذاب دیگر میان دو تیم شمالی و مدعی لیگ باشیم. این نبرد که در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر به سود کاله به پایان رسید. این در حالی بود که این دو تیم تقریباً کار صعود خود به پلی‌آف را نهایی کرده و به دنبال ارتقای جایگاه بودند.

در هفته بیست‌وسوم تیم شهرداری ارومیه در تهران میهمان عقاب نهاجا بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود عقاب تمام شد. تیم شهرداری ارومیه پیش از این با کسب ۵ پیروزی در مکان یازدهم جدول رده‌بندی قرار داشت و عقاب نیز با سه پیروزی در رده دوازدهم ایستاده بود.

تیم والیبال دورنای ارومیه با هدایت محمد وکیلی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان در این هفته میزبان شهرداری تبریز بود. نوجوانان شایسته والیبال ایران که تا کنون تنها موفق به کسب یک پیروزی شده بودند در دیدار برابر تبریزی‌ها به دنبال کسب دومین پیروزی خود بودند. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

عقاب نهاجا 3ـ شهرداری ارومیه 2

کاله مازندران 3 ـ شهرداری گنبد صفر

شهروند اراک صفر ـ فولاد سیرجان 3

شهرداری ورامین ـ پیکان تهران (درحال برگزاری است)

دورنا ارومیه صفر ـ شهرداری تبریز 3

سایپا تهران 3 ـ پیام خراسان 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز