پایان رافت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بودیمیر لیاقت شماره ۱۹ را دارد/ پرسپولیس استارت خوبی برای قهرمانی زد/ باید به بازیکنان جدید فرصت بدهند

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۵:۲۹:۳۱
کد خبر: ۸۰۹۷۸۱
بودیمیر لیاقت شماره ۱۹ را دارد/ پرسپولیس استارت خوبی برای قهرمانی زد/ باید به بازیکنان جدید فرصت بدهند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برد مقابل پدیده بسیار مهم بود چرا که پرسپولیس با کسب سه امتیاز این بازی نیم فصل نخست را با قدرت آغاز کرد و صدرنشین نیز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پایان رافت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل پدیده در اولین بازی نیم فصل دوم در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: برد در این دیدار بسیار مهم بود چرا که پرسپولیس با کسب سه امتیاز این بازی نیم فصل نخست را با قدرت آغاز کرد و صدرنشین نیز شد و می‌توان گفت سرخپوشان با قدرت استارت خوبی برای قهرمانی زدند.

وی افزود: خوشبختانه پرسپولیس در نیم فصل خریدهای خوبی را انجام داد و شیری و رفیعی در این بازی خوب بازی کردند و ترابی قطعا به طور 100 درصد در اختیار تیم است.

شماره 19 سال‌های نه چندان دور پرسپولیس درباره ماریو بودیمیر و اینکه او پیراهن شماره 19 را پوشیده عنوان کرد: شماره 19 برای باشگاه است و هر بازیکنی که لیاقت آن را داشته باشد می‌تواند آن‌ را بپوشد، به نظر من بودیمیر بازیکن خوبی است، او در این دو بازی که 60-70 دقیقه برای تیم بازی کرده نشان داد در جلوی تیم می‌تواند درگیرانه بازی کند و قدرت فیزیکی و سرزنی خوبی دارد و فکر می‌کنم اگر زمان بیشتری به او و سایر بازیکنان جدید داده شود می‌توانند خودشان را نشان دهند. البته سروش رفیعی پیش از این در تیم بوده است اما هنوز با شرایط آرمانی قبل فاصله دارد.

مهاجم اسبق سرخپوشان درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای برانکو شناخت خوبی از آسیا دارد و هم اکنون تمام بازیکنان را نیز خوب می شناسد، اگر چه تیمهای عربی هزینه های بسیار نجومی برای لیگ قهرمانان انجام داده اند اما فکر می کنم پرسپولیس مانند سال گذشته در این لیگ موفق باشد و بسیار امیدوارم این تیم دوباره به فینال صعود کند چرا که پتانسیل این کار را دارد.

رافت در پایان اظهار داشت: پرسپولیس با همین روند می‌تواند در لیگ هم قهرمان شود و در جام حذفی نیز به این عنوان دست پیدا کند، البته کار برای سرخ‌پوشان سخت است اما احتمال قهرمانی در این دو جام بسیار زیاد خواهد بود.

نظر شما