مریم قاسمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری مسابقات بین‌المللی امتیاز خوبی برای ورزشکاران پارااسکی محسوب می‌شود/ این حمایت‌ها باورکردنی نیست

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۸:۴۸:۲۶
کد خبر: ۸۱۰۰۲۹
برگزاری مسابقات بین‌المللی امتیاز خوبی برای ورزشکاران پارااسکی محسوب می‌شود/ این حمایت‌ها باورکردنی نیست
عضو تیم ملی پارااسکی ایران گفت: مسابقات عالی برگزار شد و سطحش بسیار خوب بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مریم قاسمی، عضو تیم ملی پارااسکی ایران، درباره رقابت‌‌های بین‌‌المللی آلپاین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در دو گروه مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک حضور داشتیم که هر کدام در دو سانس برگزار شد. مسابقات عالی بود و سطحش بسیار خوب بود. به خصوص برای پیشرفت بچه‌ها که همه تازه‌‌کار هستیم و اردوها و مسابقات به پیشرفت‌مان خیلی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم به خصوص از آقای شمشکی که واقعا از جان و دل برای ما مایه می‌‌گذارند و این اردوها را در این شرایط سخت اقتصادی برگزار کردند. بسیار کار مشکلی است، تشکر می‌کنم و  از همه اعضایی که کمک و حمایت‌مان کردند واقعا باورنکردنی است که در این زمان کوتاه چنین تیمی را جمع کردند و مسابقه تشکیل دادند تشکر می‌کنم و باور کردنی نیست.

مریم قاسمی با اشاره به اینکه نخستین مسابقه و اردوی من است، افزود: در مارپیچ بزرگ سوم شدم. هرکدام از مسابقات جهانی که شرکت می‌کنیم رتبه میزبان بالاتر می‌رود و همین الان یک امتیاز برای ما است و هرچه امتیاز بیشتر شود سهمیه المپیک بیشتر است.

وی یادآور شد: متأسفانه چون ما قبلا سازماندهی نشده بودیم و کار نمی‌کردیم الان که فدراسیون هست و این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد بابت هر مسابقه بین‌‌المللی به ما یک امتیاز داده می‌شود و این امتیازات جمع می‌شود و زمان المپیک هرکسی که امتیازش بالاتر باشد می‌تواند سهمیه را بگیرد.

عضو تیم ملی پارااسکی گفت: اگر همچنان فعالیت کنیم و بیشتر ورزشکاران را به مسابقات بیاوریم هم امتیاز بچه‌های فعلی بالاتر می‌رود و هم تعداد افراد که معلول هستند به این رشته بیایند سهمیه المپیکی هم که می‌گیریم بیشتر می‌شود. پیست عالی است اما امکاناتی که فدراسیون می‌دهند یعنی لوازم و اسکی و کفش باید بودجه بیشتری به آنها اختصاص یابد و در مسابقات خیلی تأثیر دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز