کاوه صدقی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تغییرات جدی برای سال آینده در تیم‌های ملی‌ اینلاین هاکی خواهیم داشت/ یک اردوی دو روزه برای ارزیابی ملی‌پوشان برگزار می‌کنیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۶:۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۱۰۰۶۶
تغییرات جدی برای سال آینده در تیم‌های ملی‌ اینلاین هاکی خواهیم داشت/ یک اردوی دو روزه برای ارزیابی ملی‌پوشان برگزار می‌کنیم
رئیس کمیته فنی فدراسیون اسکیت گفت: اولین مسابقه‌‌ای که پیش‌رو داریم مسابقات جام جهانی اسپانیا است که در بالاترین سطح فنی در جهان برگزار می‌شود و آنجا امکان حضور تیم جوانان و بزرگسالان هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاوه صدقی، رئیس کمیته فنی فدراسیون اسکیت، درباره وضعیت کلی لیگ اینلاین هاکی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پس از این که بچه‌ها موفق به کسب مدال طلای آسیا شدند، شور و هیجان عجیب و غریبی در لیگ به وجود آمد. استقبال آنقدر بالا رفت که در قسمت آقایان مجبور شدیم لیگ را در دو گروه برگزار کنیم و در قسمت بانوان نیز تعداد تیم‌ها افزایش چشم‌گیری داشت که تا به حال با این تعداد تیم مسابقات لیگ را برگزار نکرده بودیم.

وی اضافه کرد: الان در لیگ آقایان دو تیم در گروه یک و دو تیم در گروه دو داریم که از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردارند و رقابت بسیار سرسختانه‌ای بین این 4 تیم است.  در قسمت بانوان نیز 4 تیم اول جدول هم رقابتی بسیار تنگاتنگ و نزدیکی با هم دارند و نتایج به هیچ عنوان از قبل قابل پیش بینی نیست.

صدقی ادامه داد: خوشبختانه در این مدت تیم‌ها رشد بسیار ویژه‌ای کردند.  احساس می‌کنم که ما تغییرات جدی در سال آینده در تیم ملی‌مان نیز خواهیم داشت. در حال حاضر بازیکنان بسیاری خوبی آمدند و خودشان را نشان می‌دهند. قطعا این بازیکنان در سال آینده به تیم ملی خواهند پیوست.

وی در مورد برنامه‌های تدارک دیده شده برای تیم ملی گفت: اولین مسابقه‌‌ای که پیش رو داریم مسابقات جام جهانی اسپانیا است که در  بالاترین سطح فنی در جهان برگزار می‌شود و آنجا امکان حضور تیم جوانان و بزرگسالان هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان وجود دارد. ولی فکر می‌کنم با توجه به تمام پیش بینی‌هایی که تا الان کردیم مشکل جدی بودجه را داریم برای اعزام این تیم‌ها و از آنجایی هم که دستور ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بوده که تیم‌هایی که نتیجه نمی‌گیرند به مسابقه اعزام  نکنند، هنوز اعزام این تیم ها قطعی نشده است.

صدقی افزود: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی لیگ‌مان را عقب انداخت و لیگ‌مان امسال کاملا در نیمه دوم سال برگزار شد، فشار مسابقات لیگ هم آنقدر زیاد بود که به جهت فشار لیگ هیچ اردویی در نیمه اول سال برگزار نکردیم اما حتما یک اردوی دو روزه خواهیم داشت که فقط بچه‌ها را ارزیابی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز