پیکان صفر-استقلال چهار؛

برد قاطع استقلال در شهرقدس/ مهاجمان شفر خودنمایی کردند

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۹:۴۰
کد خبر: ۸۱۰۰۹۵
برد قاطع استقلال در شهرقدس/ مهاجمان شفر خودنمایی کردند
تیم فوتبال استقلال تهران در شهرقدس حریف خود را با چهارگل شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت 15:45 امروز در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند و استقلال توانست با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست بدهد و 28 امتیازی شود تا فاصله خود را مدعیان قهرمانی در بالای جدول کمتر کند.

این دیدار با بازی محتاطانه و برابر دو تیم آغاز شد که توپ بیشتر در میانه میدان در حال گردش بود. هم استقلال و هم پیکان در دقایق ابتدایی بازی، چند موقعیت نصف و نیمه داشتند اما نتوانستند خطری روی دروازه‌ها ایجاد کنند تا این که در دقیقه ۱۵ روی ارسال دقیق محمد دانشگر از خط دفاع استقلال، مرتضی تبریزی در پشت دفاع پیکان صاحب توپ شد و با ضربه‌ای تک ضرب دروازه پیکان را باز کرد تا شاگردان وینفرد شفر با یک گل پیش بیفتند. تبریزی پس از به ثمر رساندن این گل خوشحالی نکرد تا به نوعی به فشارهایی که در این چند ماه روی او بود، واکنش نشان بدهد.

پس از به ثمر رسیدن گل نخست، بازیکنان پیکان سعی کردند به دروازه استقلال نزدیک شوند که در تحقق این امر ناکام بودند. با گذشتن دقایقی بازی در اختیار استقلال قرار گرفت و بازیکنان این تیم توانستند دو بار روی ضربه سر فرشید اسماعیلی و شوت فرشید باقری، دروازه پیکان را با خطر روبرو کنند اما وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان پیکان هر دو توپ را مهار کرد و اجازه نداد گل دوم استقلال به ثمر برسد. از دقیقه ۳۷ بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم نتوانستند حملات خطرناکی داشته باشند تا در نهایت نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال به اتمام برسد. در این نیمه امید نورافکن و مگنو باتیستا از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم شاگردان شفر نمایش بهتری داشتند و دو تعویض خوب این سرمربی آلمانی دوگل برای آبی پوشان به همراه داشت. ابتدا میلاد زکی پور که لحظاتی قبل وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۹ توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه پیکان کند. در فاصله ۹ دقیقه مانده به پایان بازی پاس گادوین منشا برای اسماعیل گونکالوس این بازیکن را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که بازیکن تازه وارد آبی ها پس از عبور از مدافع مستقیم خود با شوتی محکم توپ را به سمت دروازه زد که پس از برخورد توپ به بدن مدافع پیکان وارد دروازه شد و گل سوم آبی ها به ثمر رسید.

درحالی که داور برای این دیدار سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود این وریا غفوری بود که از پشت محوطه جریمه با شوتی زمینی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. شاگردان شفر با این پیروزی ۲۸ امتیازی شدند و هرچند فاصله خود با صدر جدول را کم کردند اما همچنان در رده چهارم باقی ماندند. پیکان هم با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند. این تیم نیم فصل دوم را با هدایت حسین فرکی سپری خواهد کرد.

ترکیب پیکان:

وحید شیخ‌ویسی، مگنوباتیستا، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، امیرحسین کریمی، فراز امام‌علی، آرمان قاسمی، ابوالفضل ابراهیمی (سامان نریمان جهان، ۴۶)، مهدی مؤمنی (مارکو وکوسوویچ، ۶۶) و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، امید نورافکن (میلاد زکی‌پور ۵۵)، روزبه چشمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان (گادوین منشا ۷۲)، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی (ایسما ۸۰) و وریا غفوری.

سرمربی: وینفرد شفر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز