صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار دبیرکل بدمینتون آسیا با پوریا

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۸:۵۲
کد خبر: ۸۱۰۲۹۱
دیدار دبیرکل بدمینتون آسیا با پوریا
دبیرکل بدمینتون آسیا صبح امروز با رئیس فدراسیون بدمینتون ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار که با حضور فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون، محمد اندی، مدیر توسعه بدمینتون آسیا، مهدی انوری معاون توسعه بدمینتون آسیا، فرشاد نصرتی، دبیر فدراسیون و سامانتا، سرداور بیست و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی فجر ایران برگزار گردید، کیم ضمن ابراز خرسندی از حضورش در فدراسیون بدمینتون ایران و قدردانی از پوریا، تشکر ویژه‌ای از برگزاری مسابقات فجر ایران کرد.

دبیرکل بدمینتون آسیا اظهار داشت: سطح مسابقات بدمینتون فجر ایران با سطح مسابقات جهانی این رشته برابری می‌کند.

کیم افزود: بسیار خوشحال هستم که از نزدیک مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران دیده‌ام و حضور بازیکنان دارای رنک بالا جهان در این رقابت‌ها نشان از اهمیت و جایگاه بالای این پیکارها دارد.

سپس محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان از حضور کیم، دبیرکل بدمینتون آسیا و هیات همراه وی که در بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: این فدراسیون توان برگزاری رویداردهای آسیایی و جهانی این رشته را دارا است.

وی افزود: فدراسیون بدمینتون ایران همچنین این آمادگی را دارد که اردوی‌های بین‌المللی و آسیایی و همچنین کلاس‌های ارتقاء مربیگری و داوری را در ایران برگزار کند.

پوریا در ادامه از کیم، دبیرکل بدمینتون آسیا به جهت حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران که همزمان با جشن‌های پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، تشکر کرد.

سپس کیم، دبیرکل بدمینتون آسیا از قسمت‌های مختلف اداری فدراسیون، محل کمپ تمرینی تیم ملی و سالن بدنسازی این فدراسیون بازید به عمل آورد و رضایت کامل خود را از این امکانات بیان کرد.

در پایان این دیدار پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان به رسم یاد بود هدایایی را به وی تقدیم کرد.

لازم به ذکر است که کیم، دبیرکل بدمینتون آسیا به منظور شرکت در مراسم پایانی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به کشورمان  آمده است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسب گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم تا هجدهم بهمن جاری و با شرکت بازیکنان ۲۸ کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز