سطوتی در گفتگو با رادیو انقلاب واقع در نمایشگاه چهل سال افتخار و بالندگی ؛

انقلاب اسلامی بطور خاص با کمک جوانان شکل گرفت

۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۶:۲۵
کد خبر: ۸۱۰۳۴۹
انقلاب اسلامی بطور خاص با کمک جوانان شکل گرفت
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با رادیو انقلاب واقع در نمایشگاه چهل سال افتخار و بالندگی گفت: انقلاب اسلامی بطور خاص با کمک جوانان شکل گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با رادیو انقلاب واقع در نمایشگاه چهل سال افتخار و بالندگی گفت: حرکت ساختارمند و نهادینه برای ساماندهی امور جوانان از دستاورهای مهم سالهای پس ازپیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توفیق بدست آمده دیگر درطول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، بالابردن مشارکت اجتماعی جوانان با ایجاد و ساماندهی سازمانهای مردم نهاد جوانان است.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: ارتقای سطح حضور بانوان به حدود ۴۹ رشته ورزشی آنهم با رعایت مجاب و عفاف اسلامی و سرلوحه شدن این حرکت فرهنگی در بین بانوان ورزشکار دیگر کشور های اسلامی از دستاوردهای مهم حوزه ورزش کشور در بخش بانوان میباشد.

سطوتی در پایان خاطر نشان کرد: از برنامه‌های حوزه ورزش کشور برای فجر چهلم میتوان به برگزاری چیزی حدود ۲۸۲۷رویداد ورزشی در سطح استانها، ۲۲۳رویداد و مسابقه در سطح ملی و کشوری، ۱۰۰۰ جشنواره ورزش بومی محلی، میزبانی ۱۹ رویداد بین المللی ورزشی و همچنین افتتاح ۲۹پروژه بزرگ ورزشی استانی و ۴۰۰خانه ورزش روستایی اشاره داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز