حامد زیکساری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کارشناسان باید به کاراته انتقاد سازنده و منطقی داشته باشند/ بعضی از اظهارنظرها مغرضانه است

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۷:۵۶:۱۸
کد خبر: ۸۱۰۴۰۵
کارشناسان باید به کاراته انتقاد سازنده و منطقی داشته باشند/ بعضی از اظهارنظرها مغرضانه است
کاپیتان سابق تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی در مسیر درستی پیش می رود اما ایرادات و موانعی هم وجود دارد که نیازمند نگاه ویژه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. کارشناسان باید انتقادات سازنده و منطقی داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حامد زیکساری در گفتگو با خبرنگار برنا در عملکرد تیم ملی کاراته در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان گفت: در چند روز اخیر برخی از افراد عملکرد تیم ملی ایران را در رقابت‌های کاراته‌وان را مورد  نقدهای شدیدی قرار دادند که این نقدها به پیشبرد کاراته خیلی کمک نمی‌کند و به‌نظر انتقادها مغرضانه است.

‎وی ادامه داد: با بررسی عملکرد  ایران با سایر کشورها می بینیم که نتایج خوبی توسط کاراته کاهای ایران رقم خورده است و تیم ملی تحت هدایت کادر فنی مجرب خود با ۱۴ ورزشکار نتیجه قابل قبولی نسبت به سایر کشورهای صاحب نام گرفته است به‌ 

نکته ای که باید توجه داشت این است که تیم ملی کاراته در سال ٩٧ در دو رقابت سطح بالا که در واقع مهمترین رویدادهای کاراته در سطح جهان و آسیا بوده است نتایج بسیار عالی کسب کرد، قهرمانی در مسابقات جهانی اسپانیا و نتایج ارزشمند بازیهای آسیایی جاکارتا نشان میدهد که تیم ملی کاراته ایران در مسیر درست و برنامه ریزی شده ای پیش می رود. مگر یک تیم از لحاظ علم تمرین چند بار درسال می تواند نقطه اوج امادگی فنی و استقامتی باشد؟گرچه قطعا نگاه فدراسیون وکادر فنی باید پیشرفت مستمر باشد.

وی ادامه داد: بعضی از اظهارنظر های افراد مغرضانه و غیر منطقی می باشد و بنظر می رسد که بدلیل قرارگرفتن در بازه ی زمانی انتخابات ریاست فدراسیون و در جهت تخریب مجموعه حاضر و سهم خواهی مطالبی را در رسانه ها مطرح می‌کنند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران در پایان، گفت: من در همین جا از همه ی کارشناسان، صاحب نظران و پیشکسوتان خاضعانه دعوت میکنم با توجه به اینکه در سال مهم پیش از المپیک توکیو قرار داریم و از طرفی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حساب ویژه ای بر روی حضور و کسب مدال کاراته باز کرده اند، فضای اظهارنظر و تخریب و کارشکنی را بر روی کسانی که قطعاً دلسوز و خیرخواه این ورزش اصیل نیستند ببندند و با هم افزایی، همدلی وهمگرایی به مجموعه فدراسیون که با حضور محسن آشوری در راس آن خوشبختانه شاهد جوی آرام وبا برنامه ریزی درست هستیم کمک کنند. از مسئولین عالی رتبه ورزش کشور خواهشمندم که با توجه به پتانسیل بالای کاراته به منظور کسب سهمیه و مدال در المپیک پیش رو امکانات لوجیستیکی و اعتبارات ویژه ای برای کاراته درنظر بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز