نسل‌های بعد از انقلاب همگی در صحنه حضور دارند؛

سلطانی‌فر: کارنامه ورزش در چهل سال گذشته موفق بوده است/ مردم ایران در سال ۵۷ دوران طلایی را در تاریخ سیاسی ایران رقم زدند/ آینده ایران بسیار روشن و‌موفق خواهد بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۲:۴۴
کد خبر: ۸۱۰۴۱۴
سلطانی‌فر: کارنامه ورزش در چهل سال گذشته موفق بوده است/ مردم ایران در سال ۵۷ دوران طلایی را در تاریخ سیاسی ایران رقم زدند/ آینده ایران بسیار روشن و‌موفق خواهد بود
وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و‌دوم بهمن ماه با اشاره به حضور نسل بعد از انقلاب گفت: که این نسل به صحنه آمده و با همه توان از تجربیات و از دستاوردهای نظام در برابر تمامی دشمنی ها دفاع می کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر گفت: فرا رسیدن ۲۲ بهمن را به همه فجر آفرینان سال ۵۷ و‌ملت قهرمان ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم همانطور که در چهل سال گذشته، مردم شریف ایران در تمامی صحنه ها در دفاع از حریم و کیان نظام اسلامی کارنامه بسیار موفقی داشتند و توانستند صفحات طلایی در تاریخ سیاسی ایران رقم زدند با بهره‌مندی از تجربیات به دست آمده برای ساختن ایران آباد، سربلند و پرافتخار گام بردارند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: لازم است اقرار کنم علی رغم تنگناها، فشارها، تحریم ها و مشکلاتی که در طول چهل سال گذشته داشتیم، خصوصاً جنگ تحمیلی، این ملت پرصلابت، قهرمان و غرور آفرین ثابت کردند که با وجود همه فشارها به صحنه آمدند و توانستند کارنامه خوبی در دفاع از ارزش ها،از خود بر جای بگذارند‌.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم در شرایط فعلی به خاطر تحریمهای ناعادلانه و غیرقانونی و عهدشکنی رییس‌جمهور آمریکا مشکلاتی در داخل به وجود آمده و تا حدودی مردم به لحاظ معیشتی در فشار قرارگرفتند. با این همه،این بار نیز ملت پرصلابت و غرور آفرین در این مبارزه و کشمکش باز هم سربلند بیرون خواهند آمد و این روزهای حساس را پشت سر خواهند گذاشت.

دکتر سلطانی فر با بیان اینکه این شرایط سخت‌تر از روزهای هشت سال دفاع مقدس نیست و تجربیات ملت، بیش از آن زمان است اظهار داشت: این در حالی است که  نسل‌های بعد از انقلاب نیز به صحنه آمدند با همه توان از تجربیات از دستاوردها و نظام شان دفاع می کنند و‌من مطمئن هستم این دوره راهم با صلابت پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت : انشالله آینده ایران بسیار روشن و‌موفق خواهد بود. همراه مردم دلیر و حماسه ساز،پرافتخار خواهند بود. ملتی که موجبات عزت وافتخار برای همه مسلمانان جهان میشوند ومدینه فاضله برای کشورهای اسلامی خواهند بود. هرچند در چهل سال گذشته نیز در عرصه های مختلف ما توانسته ایم دستاوردهای استثنایی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: جامعه ورزش در چهل سال گذشته در همه صحنه ها از حریم نظام و دستاوردهای شان دفاع کردند و حضوری تعیین کننده داشتند و این بار نیز نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

وی تاکید کرد: جامعه بزرگ ورزش ،در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد و در ادامه فعالیت ها وتلاش هایش با فراهم کردن زیرساختها ،علاوه برارتقا سطح سلامتی و ایجاد فضای مناسب برای افتخارآفرینی ،با توفندگی بیشتر قدم برخواهد داشت.

دکتر سلطانی فر گفت: همانطور که در چهل سال گذشته خانواده ورزش و‌جوانان کارنامه موفقی داشته ،در سالهای آینده هم یکی از دستگاههایی خواهد بود که در جهت خدمت گذاری و نقش آفرینی در فرایندتوسعه ،نقش موثری خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مردم،اظهار امیدواری کرد با تلاش بیشتر،آینده ای بهتر و پرامیدتر خواهیم داشت.

نظر شما
پرونده ویژه