حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شانس پرسپولیس برای برد بیشتر از فولاد است/ صدرنشینی به سرخپوشان انگیزه می‌دهد/ نمی‌توان فعلا درباره بودیمیر صحبت کرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۶:۴۹:۱۲
کد خبر: ۸۱۰۵۴۷
شانس پرسپولیس برای برد بیشتر از فولاد است/ صدرنشینی به سرخپوشان انگیزه می‌دهد/ نمی‌توان فعلا درباره بودیمیر صحبت کرد
کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس معتقد است سرخپوشان پایتخت امروز مقابل شاگردان قطبی شانس بیشتری برای پیروزی در اهواز دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل پدیده و همچنین دیدار امروز سرخپوشان مقابل فولاد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: بسیار مهم بود که پرسپولیس نیم فصل دوم را با قدرت شروع کند و خوشبختانه با برد مقابل پدیده توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم و صدرنشین جدول نیز بشویم.

وی در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که گرفته تیم بهتری شده و شانس بیشتری هم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و همچنیم درخشش دوباره در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره بازی امروز با فولاد خوزستان و اینکه آیا حضور در صدر جدول استرس بیشتری به بازیکنان وارد خواهد کرد یا خیر افزود: خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی برای این بازی دارد و صدر جدول فشار بروی بازیکان نیست بلکه خودش یک انگیزه است که بازیکنان تلاش بیشتری کنند که صدر جدول را از دست ندهند و تلاش کنند برای ماندن در رتبه نخست. اما درباره بازی با فولاد باید بگویم این بازی می‌تواند یک جدال حساس  و زیبا باشد. در خصوص نتیجه بازی نیز بنده معتقدم با توجه به شرایطی که پرسپولیس به لحاظ فنی دارد و همچنین باتوجه به وضعیت این تیم در جدول، سرخپوشان پایتخت شانس بیشتری از فولاد برای برد در اهواز دارند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در باره بودیمیر نیز گفت: خیلی زود است درباره یک بازیکن خارجی که به تازگی وارد کشور شده و تازه با یک فرهنگ جدید آشنا می‌شود بخواهیم اظهار نظر کنیم، به اعتقاد من باید 5-6 بازی اجازه بدهیم او با شرایط تیم هماهنگ شود و بعد از آن درباره این موضوع و کیفیت این مهاجم کروات می‌توانیم راحت‌تر نظر بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز