دکتر مسعود سلطانی‌فر:

دستاورد‌های چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از سال‌های دیگر بود/ افتخارات بیشتری برای ورزش کشورمان در میادین بین‌المللی رقم خواهد خورد

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۸۱۱۱۸۲
دستاورد‌های چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از سال‌های دیگر بود/ افتخارات بیشتری برای ورزش کشورمان در میادین بین‌المللی رقم خواهد خورد
وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از حضور پرشور و گسترده مردم ایران در راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، حماسه آفرینی مردم را ستایش و تاکید کرد: باید در برابر بزرگی، عزت، عظمت، اقتدار و صلابت این ملت سر تعظیم فرود آوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر ظهر امروز در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در گفتگو با خبرنگاران با تبریک این روز بزرگ به آزادگان جهان، ملت قهرمان ایران و فجرآفرینان بهمن ٥٧ اظهار کرد: دستاورد‌های ۴۰ سال گذشته در عرصه‌های مختلف چشمگیر است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت و اقتدار است و در این ۴۰ سال فراز و نشیب‌ هایی را پشت سر گذاشته و توانسته به قله افتخار برسد.

وزیر ورزش و جوانان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال را با اشاره به مسیری که پیمودن بسیار گسترده تر از سال های گذشته دانست و افزود: امروز در این باران خیلی افراد فکر می‌کردند ملت در راهپیمایی حضور پیدا نمی‌کنند و از طرفی تبلیغات و فشار‌ها و همچنین مسائلی همچون تحریم و با در فشار گذاشتن مردم آن‌ها از از حضور منصرف کند اما حضور مردم در این راهپیمایی بیش از سال‌های دیگر بود.

دکتر سلطانی فر با ستایش از حضور حماسی مردم ایران تصریح کرد: باید سر تعظیم مقابل این مردم فرود بیاوریم باید به خاطر قدرت و صلابت مردم که در راهپیمایی داشتند به فکر حل مشکلات آن‌ها باشیم و این راهپیمایی ما در صحنه رویارویی با دشمن مقتدر‌تر می‌کند و وظیفه ما را هم سنگین‌تر می‌کند و به امید خدا بتوانیم مشکلات ملت ایران را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان حضور پرشور جامعه ورزش  در راهپیمایی امسال را خوب توصیف کرد و ادامه داد: جامعه ورزش همیشه حضور پررنگی در راهپیمایی داشته است و همان طور که دیدید هزاران نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان در صحنه حاضر هستند و وظیفه ملی و میهنی خود را انجام می‌دهند .

دکتر سلطانی فر دستاوردهای کشور در چهل سال گذشته را در همه عرصه ها را قابل توجه در مقایسه با رژیم قبل دانست و اظهار داشت: بار‌ها گفته ام در عرصه‌های مختلف ورزشی، انقلاب و نظام را ارزیابی می‌کنیم. در ورزش، ایجاد فضا‌های ورزشی را ۸ برابر افزایش دادیم و در بحث مدال آوری از ۲۰ مدال  طلای کسب شده در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا یعنی بازی های المپیک،۱۶ مدال طلا در بازی های المپیک بعد از انقلاب و ۴ مدال طلا برای قبل از انقلاب بوده که با این تفاسیر افزایش چهار برابری داشته ایم و در رقابت های جهانی نیز با رشد مواجه بوده ایم.

وزیر ورزش و جوانان پیشرفت در ورزش بانوان، ورزش همگانی و گسترش امکانات که باید در اختیار مردم باشد را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: با همین رویکرد ادامه خواهیم داد تا افتخارات بیشتری را بدست آوریم.

دکتر سلطانی فر مسیر ورزش ایران در دهه پنج انقلاب اسلامی را توجه به ورزش بانوان، گسترش فضاهای ورزشی به ویژه در مناطق روستایی و افتخارات بیشتر در ورزش قهرمانی عنوان کرد.

نظر شما