محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرکز ما برای حضور پرقدرت در پلی‌آف است/ پیکان هم مانند سایر تیم‌ها می‌تواند ببازد

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۵:۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۱۱۱۹۴
تمرکز ما برای حضور پرقدرت در پلی‌آف است/ پیکان هم مانند سایر تیم‌ها می‌تواند ببازد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: به نظرم بازی سختی خواهد بود چون تبریزی‌ها هنوز شانس حضور در بین هشت تیم را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان، درباره باخت سه بر صفر مقابل پیام مشهد در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: پیکان چند هفته‌ای است که نتایج قابل قبولی کسب نمی‌کند. در این چند هفته بیشتر تمرینات و تمرکز ما حضور پرقدرت در پلی‌آف بود. بنابراین از قبل این نتایج را پیش بینی کرده بودیم.

وی ادامه داد: البته ما در تمام بازی‌ها به دنبال برد هستیم ولی بازی برد و باخت دارد و تیم پیکان هم مانند دیگر تیم‌هاست. سال گذشته سایپا با وجود این که در مکان دوم جدول بود به تیم رده هفتمی باخت. بنابراین در زمین مسابقه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

ترکاشوند اضافه کرد: تیم پیام در این بازی فوق العاده ظاهر شد. هر 6 بازیکن پیام فیکس و آماده بودند و کم اشتباه بازی کردند. معتقدم اگر پیام با همین روند بازی کند قطعا به فینال مسابقات نیز صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم پیکان  درباره بازی با شهرداری تبریز در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به نظرم بازی سختی خواهد بود چون تبریزی‌ها هنوز شانس حضور در بین هشت تیم را دارند. بنابراین با تمام قوا برای برد به تهران می‌آیند.این هفته در تبریز بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادند. تلاش می‌کنیم در این بازی با استفاده از امتیاز میزبانی نتیجه خوبی کسب کنیم و همچنان جایگاه خودمان را در جدول رده بندی حفظ کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز