پرسپولیس تهران-استقلال خوزستان؛

قعرنشین لیگ حریف قرمزهای پایتخت/ پرسپولیس دوباره جان می‌گیرد

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۳:۰۶:۰۸
کد خبر: ۸۱۱۶۸۱
قعرنشین لیگ حریف قرمزهای پایتخت/ پرسپولیس دوباره جان می‌گیرد
سرخ‌پوشان درحالی به مصاف استقلال خوزستان می‌روند که در دیدار هفته گذشته خود مقابل فولاد شکست خوردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16 امروز و در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌رود.

سرخ‌پوشان درحالی به مصاف استقلال خوزستان می‌روند که در دیدار هفته گذشته خود مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند. قرمزها که در این دیدار میزبان هستند همه تلاش خود را به کار می‌برند تا با برد مقابل استقلال خوزستان در رده مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هجدهم باقی بمانند. 

امید عالیشاه در اولین حضور مهدی ترابی از ترکیب اصلی سرخپوشان خارج شد و جای خود را به این مهاجم ملی پوش داد. البته او از اواسط نیمه دوم مقابل فولاد خوزستان به ترکیب اصلی اضافه شد و توانست عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد. با این حال عالیشاه از بازی مقابل استقلال خوزستان دوباره به ترکیب برمی گردد. در واقع سرخ‌پوشان پایتخت در بازی با فولاد، احمد نوراللهی را 4 کارته دیدند و از این رو، عالیشاه می تواند جای این بازیکن را پرکرده و دوباره به ترکیب تیمش اضافه شود.

محسن ربیع‌خواه، بازیکن پرسپولیس، که در اردوی قطر مصدوم شده بود این روزها با انجام تمرینات اختصاصی و گروهی در تلاش است تا به شرایط بازی برسد. ربیع‌خواه اگر بدون درد تمرینات گروهی را پشت سر بگذارد نامش در لیست تیمش برای بازی با استقلال خوزستان که روز پنجشنبه در تهران برگزار خواهد شد قرار خواهد گرفت.

استقلال که روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند با 6 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و سرخ‌پوشان بسیار امیدوار هستند با برد مقابل این تیم هواداران را خوشحال کنند. در 5 دیدار اخیر پرسپولیس و استقلال خوزستان، 3 برد برای پرسپولیس و 2 مساوی به دست آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز