کلاه‌های الکترونیکی ساخت ایران از نقاط قوت مسابقات بود؛

زوار: از اعتماد به جوانان راضی هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۰:۴۰
کد خبر: ۸۱۱۶۸۳
زوار: از اعتماد به جوانان راضی هستیم
سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن گفت: در این دوره از رقابت‌ها جوانان شایسته‌ای را در ترکیب تیم داشتیم که خدا را شکر عملکرد خوبی داشته و اعتماد ما را به بهترین شکل پاسخگو بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم لوازم خانگی کن موفق شد در هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو برای دومین سال متوالی بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستد. محمدرضا زوار سرمربی این تیم گفت: در این رقابت‌ها با توجه به حضور ملی‌پوشان در کنار جوانان جویای نام و با استعداد مبارزات حساس و جذابی را شاهد بودیم که کسب تجربه را برای جوانان به همراه داشت.

وی افزود: این دوره لیگ برای نخستین بار با کلاه‌های الکترونیکی ساخت ایران پیگیری شد که از نقاط قوت مسابقات بود و در بخش داوری نیز قضاوت‌های خوبی را شاهد بودیم.

زوار اینطور ادامه داد: با موافقت باشگاه لوازم خانگی کن، تیم ما را مجموعه‌ای از جوانان تشکیل داده بودند که خدا را شکر اعتماد ما را به خوبی پاسخ دادند و روند رو به پیشرفت تیم کن را تضمین کردند.

سرمربی تیم کن تصریح کرد: انشاءالله سال آینده یکی از تیم‌ها قدرتمند برای کسب سکوی قهرمانی را تشکیل خواهیم داد؛ در این دوره نیز با تیم‌های بزرگی همچون شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی تقریبا در یک سطح قرار داشتیم و در ثانیه و به کم تجربگی تکواندوکاران نتیجه را واگذار کردیم اما اصلا پشیمان نیسیتیم چراکه جوانان شایسته‌ای را به تکواندو تزریق کردیم.

وی با اشاره به کسب سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بیان کرد: تعدادی از بازیکنان ما عضو تیم‌ملی هستند بنابراین باید از دیگر نفرات استفاده کنیم و امیدوارم بتوانند نتایج خوبی را در این رویداد کسب نمایند.

زوار در پایان گفت: از تمامی مسئولین فدراسیون تکواندو، مربیان و تکواندوکاران توانمند تیم که ما را در کسب این عنوان کمک کردند تشکر می‌نمایم؛ همچنین باشگاه کن در این مدت به خوبی ما را حمایت کرد که شایسته قدردانی می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز