بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخی حواشی در اهواز بازیکنان پرسپولیس را عصبی کرده بود/ با برد برابر استقلال آماده بازی با پدیده می‌شویم

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۴:۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۱۱۶۹۸
برخی حواشی در اهواز بازیکنان پرسپولیس را عصبی کرده بود/ با برد برابر استقلال آماده بازی با پدیده می‌شویم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: استقلال شرایط خوبی ندارد، به نظر من در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران پرسپولیس مقابل این تیم پیروز خواهد شد و بچه ها با این برد آماده بازی با پدیده شهر خودرو می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار این تیم با فولاد خوزستان که نتیجه آن 2 بر یک به سود میزبان به پایان رسید، به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته می‌توان گفت روز، روز پرسپولیس نبود. پرسپولیس در نیمه نخست بازی خوبی انجام نداد و کمی ناهماهنگی در تیم دیده می‌شد اما نکته مهم‌تر این است متاسفانه برخی حواشی در اهواز بازیکنان را عصبی کرده بود، به گونه‌ای که بیرانوند از اول بازی عصبی بود و این حالت عصبانیت به بازیکنان دیگر سرایت کرد. باید به تیم فرصت داد تا بازیکنان جدید که در ترکیب اصلی نیز حضور دارند با تیم هماهنگ شوند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره بازی پنجشنبه قرمزها مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: استقلال خوزستان شرایط خوبی ندارد، به نظرم در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران پرسپولیس مقابل این تیم پیروز خواهد شد و بچه‌ها با این برد آماده بازی با پدیده شهر خودرو در جام حذفی می‌شوند.

ابوالقاسم‌پور گفت: بازی با پدیده در هفته آینده اهمیت زیادی دارد و من مطمئن هستم برانکو با یک ریکاوری خوب تیم را آماده رقابت می‌کند، به هر حال فلسفه بازی‌های لیگ با جام حذفی تفاوت دارد و ان‌شاءالله پرسپولیس با برد پدیده راهی مرحله نیمه نهایی و رقابت با سپاهان خواهد شد.

نظر شما