آزاده زمان‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تقابل با گروه بهمن، حساس‌ترین بازی ما است/ هر چهارتیم شانس صعود به فینال را دارند

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۶:۲۱:۴۱
کد خبر: ۸۱۱۹۲۱
تقابل با گروه بهمن، حساس‌ترین بازی ما است/ هر چهارتیم شانس صعود به فینال را دارند
سرمربی تیم دانشگاه آزاد بسکتبال بانوان گفت: برای تیم دانشگاه آزاد فرقی ندارد در صورت صعود به فینال با کدام یک از تیم‌ها بازی کند و در حال حاضر تمرکز ما بازی با گروه بهمن است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آزاده زمان‌پور، سرمربی تیم دانشگاه آزاد بسکتبال بانوان، درباره بازی با تیم گروه بهمن در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این مرحله در واقع حساس‌ترین مرحله بازی‌ها محسوب می‌شود. بنابراین هر چهار تیم برای حضور در فینال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که به عنوان برنده زمین مسابقه را ترک کنند.

وی درمورد میزان آمادگی تیمش برای رویارویی با گروه بهمن گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را سپری کردیم. بچه‌ها از نظر روحی، جسمی و فنی در شرایط ایده آلی قرار دارند. گروه بهمن نیز یکی از بهترین تیم‌های امسال در لیگ بود. بازی دشواری مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم به نتیجه دلخواه مان برسیم.

زمان‌پور درپایان درمورد شانس حضور در فینال اظهار کرد: به نظرم هر چهار تیمی که توانستند تا این مرحله بالا بیایند شایستگی حضور در فینال مسابقات را دارند. برای تیم دانشگاه آزاد فرقی ندارد در صورت صعود به فینال با کدام یک از تیم‌ها بازی کند. در حال حاضر تمرکز ما بازی با گروه بهمن است و سپس برای ادامه کار برنامه ریزی لازم را انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز