همه فوتبال ایران می‌توانند درباره حجب و حیا و اخلاق گل محمدی صحبت کنند؛

ساکت الهامی: فردا بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۶:۰۵
کد خبر: ۸۱۲۱۷۲
ساکت الهامی: فردا بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم
مربی تیم فوتبال پدیده گفت:فردا بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم و نتایج گویای کیفیت این تیم نیست و باید در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در پی اخراج یحیی گل محمدی در بازی اخیر پدیده و غیبت این مربی روی نیمکت تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، ساکت الهامی، دستیار او در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: فردا بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم و نتایج گویای کیفیت این تیم نیست و باید در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتند. بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند و کادرفنی توانمندی دارد. به نظرم بدشانسی گریبان این تیم را گرفته است.

مربی پدیده یادآور شد: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. بعد از بازی با استقلال خوزستان آماده برگزاری یک بازی خوب و با برنامه و توأم با نتیجه و رضایت تماشاگران برای صنعت نفت برگزار کنیم.

او درباره محرومان تیمش گفت: محروم ما یحیی گل محمدی است. همه فوتبال ایران می‌توانند درباره حجب و حیا و اخلاق او صحبت کنند. او با یک اعتراض به حق نسبت به تصمیم داور اخراج شده است. نباید کار به جایی برسد که احساس تبعیض میان برخی از مربیان ایجاد شود. اعمال برخی از مربیان به مراتب بدتر از گل‌محمدی است. او فرد بسیار آرام و متواضعی است که به خاطر آن اخراج شده و ما فردا در بازی سخت مقابل صنعت نفت او را در اختیار نداریم. فکر می‌کنم باید یک مقدار در چیدمان داورها و نگرش نسبت به برخی از داوران باید تعامل و تجدیدنظری به وجود بیاید.

ساکت الهامی تاکید کرد: من باری کسی نوشابه باز نمی‌کنم اما همه شناخت دارند که او اخلاق مدار است و فردا به نا حق در بازی فردا مقابل صنعت نفت حضور دارد. فردا بازیکن غایبی نداریم. چند بازیکن مصدومیت جزئی دارند که تا فردا برطرف می‌شود و بازی خوبی مقابل صنعت نفت برگزار می‌کنیم.

 

نظر شما