ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلالی‌ها باید خط هافبک تراکتورسازی را قطع کنند/ رسیدن به قهرمانی در لیگ هجدهم کار بسیار سختی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۶:۵۸:۰۹
کد خبر: ۸۱۲۲۴۷
پیشکسوت استقلال گفت: تراکتورسازی از هافبک‌های بسیار خوبی برخوردار است و اگر استقلال خط هافبک تراکتورسازی را قطع کند می‌تواند از حملات این تیم جلوگیری کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم هستند و در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم با خرید بازیکنان مدنظر هر دو تیم به خوبی تقویت شدند.

وی ادامه داد: استقلال و تراکتورسازی برای رسیدن به صدر جدول رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به لحاظ فنی این دیدار فراتر از سه امتیاز است. نتیجه بازی قطعا در آینده از لحاظ روحی و روانی برای هر دو تیم مهم و تأثیرگذار خواهد بود. 

همدانی با تاکید بر اینکه مالک باشگاه تراکتورسازی همه تلاش خود را به کار برده تا نماینده تبریز قهرمان لیگ شود، اضافه کرد: تبریز یک جام قهرمانی کم دارد. زنوزی برای تصاحب جام توسط تراکتورسازی همه تلاش خود را به کار گرفت. این تیم پرستاره با جذب مربی خارجی در نیم فصل دوم تقویت شد اما شرایط برای قهرمانی در لیگ هجدهم بسیار سخت است زیرا همه تیم‌ها به خوبی تقویت شدند.

وی یادآور شد: تراکتورسازی از هافبک‌های بسیار خوبی برخوردار است و اگر استقلالی ها خط هافبک تراکتورسازی را قطع کنند می‌توانند از حملات این تیم جلوگیری کنند. قرمزهای تبریز خط دفاع قوی ندارند و آبی‌ها می‌توانند از نقاط ضعف این تیم به خوبی استفاده کنند. 

همدانی با اشاره به اینکه این دیدار بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد، بیان کرد: اگر حاشیه ها از دیدار دو تیم فاصله بگیرد، قطعا بازی بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود. بازیکنان با تمرکز به مسائل فنی می‌توانند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. 

پیشکسوت استقلال بیان کرد: تعدادی بسیار کمی هستند که هزینه می‌کنند تا فوتبال را خراب کنند. میزبانی های نامناسب فقط مختص شهرستانی‌ها نیست بلکه در ورزشگاه آزادی هم میزبانی خوبی نداریم.

همدانی در پایان گفت: گاهی میزبانی خوبی در استادیوم آزادی انجام نمی‌دهیم و تیمی که بازی در شهر خود است به فکر تلافی می‌باشد. البته بنده مخالف انتقام هستم برای آنکه اتفاقاتی همانند دیدار پرسپولیس و فولاد رخ ندهد باید مسئولان نظارت بیشتری داشته باشند زیرا فوتبال به جامعه آرامش می‌دهد و نباید این ورزش جذاب را با این حاشیه‌ها از بین ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز