استاندار کرمانشاه:

سلطانی‌فر پیش قراول وزیران در امدادرسانی به مردم کرمانشاه بود/ از تلاش‌های وزیر ورزش‌وجوانان قدردانی می‌کنم

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۴:۴۵
کد خبر: ۸۱۲۳۹۰
سلطانی‌فر پیش قراول وزیران در امدادرسانی به مردم کرمانشاه بود/ از تلاش‌های وزیر ورزش‌وجوانان قدردانی می‌کنم
بازوند، استاندار کرمانشاه با اهدا لوح و تندیس از تلاش های دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در جریان کمک رسانی به زلزله زدگان سر پل ذهاب قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در قصر شیرین گفت: زلزله سال گذشته در استان کرمانشاه به نوعی بزرگترین زلزله ۱۰۰ سال قبل کشور بخصوص در منطقه زاگرس بود. همانطور که در زلزله بویین زهرا جهان پهلوان تختی و در زلزله منجیل و رودبار جامعه ورزش به کمک مردم آمدند در زلزله کرمانشاه انصافا کل ورزشکاران و جامعه ورزش حضور چشمگیری برای کمک رسانی به مردم داشتند.

وی ادامه داد: مقام عالی وزارت دکتر مسعود سلطانی فر پیش قراول وزیران در امدادرسانی به مردم کرمانشاه بودند. شاید ایشان هفتمین بار بعد از وزارتشان است که به کرماشاه سفر می کنند و از اولین وزرایی بودند که بعد از زلزله خودشان را به کرمانشاه رساندند.حضور رییس جمهور محترم دکتر حسن روحانی بعد از ۳۶ ساعت در منطقه سرپل ذهاب قوت قلبی برای مردم بود. مردم با هوشمندی و همکاری خوبشان در این زلزله باعث تلفات کمتر شدند.

بازوند خاطرنشان کرد: دکتر سلطانی فر در کنار تمام کمک های مدیریتی برای زلزله کرمانشاه، اولین وزیری بود که اقدام عملی برای اسکان موقت مردم زلزله زده داشت و با اهدای ۴۰ کانکس در منطقه دالاهو یک اقدام بی نظیر را انجام داد.تاکنون ۶۱ هزار منزل مسکونی زلزله زده بازسازی و ۲۵ هزار خانه جدید ساخته شده است و همچنان روند بهسازی با قدرت ادامه دارد

در پایان این صحبت ها لوح سپاسی از سوی استاندار کرمانشاه به دکتر سلطانی فر به پاس خدمات ایشان در زلزله کرمانشاه اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز