سعید صادقیان‌پور:

سطح رقابت‌های جهانی بسیار بالا بود/ برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستم

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۲۹:۳۰
کد خبر: ۸۱۲۴۱۳
سطح رقابت‌های جهانی بسیار بالا بود/ برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستم
ملی‌پوش پاراتکواندو گفت: مسابقات قهرمانی جهان به دلیل اینکه پیش از پارالمپیک ۲۰۲۰ بود در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید صادقیان‌پور، ملی‌پوش پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: این دوره از مسابقات هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان بود که به میزبانی ترکیه برگزار شد و در آن شاهد افزایش دو برابری تعداد ورزشکاران نسبت به دوره قبل بودیم و حدود ۴۰۰ تکواندوکار برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک راهی این رقابت‌ها شده بودند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل اینکه قبل از پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود در سطح بسیار بالایی برگزار شد و حتی خیلی از ستاره‌های این رشته توسط پاراتکواندوکاران گمنام حذف شدند که این نشان از سرمایه‌گذاری کشورها روی پاراتکواندو دارد.

دارنده مدال نقره جهان درباره حضورش در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: در حال حاضر رنکینگ نخست کلاس K42 هستم اما طبق آخرین صحبتی که از سوی فدراسیون جهانی درباره پارالمپیک اعلام شد تنها پاراتکواندوکاران K44 می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند و من منتظر هستم تا فدراسیون جهانی آخرین تصمیم خود را درباره حضور پاراتکواندوکاران کلاس‌های دیگر در این دوره از بازی‌های پارالمپیک اعلام کند.

صادقیان‌پور درباره داوری مسابقات جهانی ترکیه گفت: داوری در این دوره از رقابت‌ها خوب نبود به طوری که در مرحله فینال داور با اخطارهای متعدد و اشتباهی که به من داد باعث شد روی روحیه من تاثیر منفی بگذارد و بازی برده را واگذار کنم و مدال طلای من به نقره تبدیل شد. داوران در این دوره از تیم‌های روسیه و ترکیه حمایت می‌کردند و اعتراض ما هم نتیجه چندانی نداشت و عملکرد آنها باعث شد در فینال مقابل حریفی از روسیه شکست بخورم.

ملی‌پوش پاراتکواندو در پایان در مورد برنامه حضورش در دیگر رقابت‌ها عنوان کرد: مطابق با تقویم فدراسیون جهانی سال آینده مسابقات آسیایی در تیرماه برگزار می‌شود و در صورتی که بتوانم در تیم ملی بمانم در این رقابت ها شرکت خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز