عبدالحمید احمدی:

حضور گسترده جامعه ورزش در روز ۲۲ بهمن اتفاق بزرگی بود/ فدراسیون‌ها اهتمام ویژه‌ای در توسعه ورزش همگانی داشته باشند

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۶:۰۹
کد خبر: ۸۱۲۴۷۷
حضور گسترده جامعه ورزش در روز ۲۲ بهمن اتفاق بزرگی بود/ فدراسیون‌ها اهتمام ویژه‌ای در توسعه ورزش همگانی داشته باشند
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها به صحبت پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، امروز در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در قصر شیرین گفت: در دهه فجر امسال همه مردم و به خصوص جامعه ورزش حضور گسترده ای داشتند و فجرچهلم را بسیار بسیار باشکوه برگزار کردند و باید از آنها تشکر ویژه کنیم. از بهمن ماه سال گذشته با دستور دکتر مسعود سلطانی فر ستاد فجر چهلم انقلاب اسلامی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد و در طول این یک سال جلسات مختلفی برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن برگزار کردبم. 

وی ادامه داد: مسابقات ورزشی مختلفی و حدود ۱۹ رویداد بین المللی به مناسبت دهه فجر در کشورمان برگزار شد که بهضی از آنها مثل بدمینتون، تنیس، کشتی و شطرنج با حضور بسیار زیاد کشورهای خارجی و کاملا باشکوه بود که جا دارد از روسای این فدراسیون ها تشکر ویژه کنیم.

احمدی تصریح کرد: میزبانی شایسته کرمانشاه در مسابقات بین المللی کشتی جهان پهلوان تختی که با مدیریت مستقیم شخص استاندار برگزار شد، شایسته تقدیر است.  در ایام دهه فجر ۲۱۹ مسابقه ملی، بیش از ۴۴۰ اقدام فرهنگی در قالب های مختلف، بیش از ۴۰۰ برنامه ورزشی روستایی عشایری در استان ها و حدود ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی با مشارکت فدراسیون های ورزشی در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

او گفت: بازخوانی ورزش انقلاب در حوزه های مختلف و بررسی چشم اندارها و چالش های ورزش در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام موثری بود که در ایام دهه فجر در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.از تمام فدراسیون های ورزشی می خواهم اهتمام ویژه در توسعه ورزش همگانی به خصوص در سطح روستاها داشته باشند چرا که ما ۲۰ میلیون جمعیت ساکن در روستاها داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز