حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در کسب نتایج مطلوب موفق بوده است/ سرخپوشان برد قبلی مقابل پدیده را فراموش کنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۳:۵۵:۰۱
کد خبر: ۸۱۲۵۷۶
پرسپولیس در کسب نتایج مطلوب موفق بوده است/ سرخپوشان برد قبلی مقابل پدیده را فراموش کنند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرخپوشان باید برد قبلی مقابل پدیده را فراموش کنند چراکه فلسفه بازی های لیگ و جام حذفی باهم تفاوت می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار برنا گفت: باتوجه به حضور بازیکنان جدید در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس، طبیعی است در روند بازی این تیم نسبت به اوایل فصل و فصل گذشته تغییر ببینیم و طی این فرآیند شاکله تیم بعضا به هم می‌خورد. بعد از مدتی کم‌کم بازیکنان خود را با شرایط تیم وقف می‌دهند اما هنر سرخ‌پوشان برد در این شرایط است و در اصل تیر خلاص پرسپولیس همین نتیجه‌گیری است و در بازی با فولاد هم پرسپولیس به تصمیمات اشتباه داوری باخت.

وی در ادامه درباره تغییر جای بازیکنان در نیمه دوم اظهار داشت: ترابی در سایپا هم در سمت چپ بهتر از راست بازی می‌کرد و در نیمه دوم بازی هم به سمت چپ آمد. با اضافه شدن یاران جدید همین گونه است که بازیکنان جابجا می‌شوند تا در بهترین نقطه‌ای که می‌توانند به تیم کمک کنند فیکس شوند. فقط بازیکنان جدید باید بدانند آنها باید خود را با شرایط تیم هماهنگ کنند و این قانون در تمامی باشگاه‌های فوتبال است و یک بازیکن هرچقدر ستاره هم باشد این تیم نیست که با او هماهنگ می‌شود بلکه بالعکس آن است.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره بازی با پدیده نیز عنوان کرد: سرخ‌پوشان باید برد قبلی مقابل پدیده را فراموش کنند چراکه فلسفه بازی‌های لیگ و جام حذفی با هم تفاوت می‌کند. البته تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند دوست دارند در تمام فصل ببازند اما پرسپولیس را ببرند و اینکه بازیکنان پرسپولیس هم باید بدانند باید تمام تمرکز خود را روی بازی بگذارند تا بتوانند در این جدال سخت هم برنده شوند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز