مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مقابل پدیده محکوم به برد است/ زوج نعمتی و علیپور بهترین ترکیب هجومی سرخ‌پوشان است/ بازیکنان جدید هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۵:۳۰:۲۸
کد خبر: ۸۱۲۵۸۸
پرسپولیس مقابل پدیده محکوم به برد است/ زوج نعمتی و علیپور بهترین ترکیب هجومی سرخ‌پوشان است/ بازیکنان جدید هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند
مدافع پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس معتقد است برانکو ایوانکوویچ باید جام حذفی را از لیگ جدی‌تر بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس، درباره برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار برنا گفت: در این دیدار استقلال خوزستان از همان ابتدا یک بازی بسته را انجام داد و بازی پرسپولیس هم در نیمه نخست چنگی به دل نزد.

وی افزود: فکر می‌کنم با توجه به عدم هماهنگی بازیکنان جدید بهتر است زوج خط حمله پرسپولیس نعمتی و علیپور باشد و بهتر است تا هماهنگی کامل بودمیر از او در 30 دقیقه پایانی استفاده شود. ضمن اینکه پرسپولیس در نیمه دوم با حمایت هواداران بازی روان‌تری را انجام داد و دست سیدجلال درد نکند که با یک ضربه زیبا تیم را از زیر فشار بیرون آورد و در ادامه هم سرخ‌پوشان چند حرکت ترکیبی را انجام دادند که یکی از آنها توسط علیپور منجر به گل دوم شد. روی هم رفته بازیکنان جدید هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند و باید این مهم هر چه زودتر صورت بگیرد.

مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره بازی جام حذفی این تیم مقابل پدیده در هفته آینده اظهار داشت: پرسپولیس چند بازی فشرده را تا پایان سال دارد و به نظرم برانکو باید جام حذفی را از لیگ جدی‌تر بگیرد. در این دیدار پرسپولیس در استادیوم آزادی محکوم به برد است و البته حضور و حمایت هواداران نیز بسیار تاثیرگذار است و بنده به شخصه خودم به ورزشگاه خواهم رفت.

فنونی‌زاده در پایان تصریح کرد: داوران شریفی داریم اما اشتباهات سهوی برای پرسپولیس خیلی زیاد شده و این امکان وجود دارد که همین اشتباهات در ادامه لیگ کار را برای قهرمانی سخت‌تر کند و به اعتقاد من به همین دلیل هم که شده برانکو نباید جام حذفی را دست کم بگیرد و پرسپولیس در این جام هم قهرمان شود.

نظر شما
پرونده ویژه