جدال الهامی در MMA؛

ملی‌پوش سابق کاراته دوم اسفند در ترکیه وارد رینگ می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۲۳:۰۵:۰۷
کد خبر: ۸۱۲۶۰۰
ملی‌پوش سابق کاراته دوم اسفند در ترکیه وارد رینگ می‌شود
مازیار الهامی که نزدیک به سه سال است در رشته MMA به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند، باید دوم اسفندماه در کشور ترکیه وارد رینگ شود.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مازیار الهامی که سابقه حضور در تیم ملی کاراته و کسب  مدال  برنز در مسابقات جهانی را در کارنامه کاری خود دارد رقابتش را در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای آغاز کرده‌ و قرار است دوم اسفند در کشور ترکیه وارد رینگ شود.

الهامی تقریبا نزدیک به 3 سال است در رشته MMA به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند. این ورزش یک رشته ترکیبی از کشتی، بوکس و جوجیتسو است. البته او تقریبا یک سال است در مسابقات کامبت کاراته نیز فعال شده، او سال‌های زیادی به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته مدال‌های زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده‌ و تنها کاراته‌کایی است که از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۱۲ در ۶ دوره مسابقات جهانی شرکت کرده‌ است. کامبت کاراته رشته بسیار معتبری است، رشته‌ای مثل MMA اما فقط کشتی ندارد.

مازیار الهامی دی سال جاری راهی ارمنستان شد تا برای نخستین بار در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای مبارزه کند اما حریف ارمنی او حاضر به مبارزه کردن مقابل کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران نشد. الهامی در استانبول به مصاف نماینده ترکمنستان خواهد رفت. این رقابت‌ها در چارچوب سازمان FFC برگزار می‌شود، حریف ترکمنستانی الهامی پیش از این 5 مرحله در این مسابقات مبارزه کرده و تجربه رقابت در این سازمان را هم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز