شهناز یاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فعلا درباره سرمربیگری تیم ملی صحبت نمی‌کنم/ به خاطر نبود شیربیگی دست به عصا بازی کردیم/ مقابل مس نتیجه دلخواه‌مان به دست آمد

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۰۶:۴۹:۳۱
کد خبر: ۸۱۲۸۱۲
فعلا درباره سرمربیگری تیم ملی صحبت نمی‌کنم/ به خاطر نبود شیربیگی دست به عصا بازی کردیم/ مقابل مس نتیجه دلخواه‌مان به دست آمد
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: قطعا در بازی برگشت که در اصفهان برگزار می‌شود با انگیزه بهتری به میدان خواهیم رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان، درباره دیدار با مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی بود. نتیجه دلخواه‌مان را کسب کردیم. در این بازی به دلیل مصدومیت شیربیگی و دیگر بازیکن‌هایی که کارت زرد داشتند کمی دست به عصا بازی کردیم، هرچند که هدف ما برد بود ولی به نظرم نتیجه به دست آمده نیز نتیجه مناسبی برای ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: قطعا در بازی برگشت که در اصفهان برگزار می‌شود با انگیزه بهتری به میدان خواهیم رفت و نیازی نیست که در این دیدار هم دست به عصا باشیم. بازی در رفسنجان از نظر امکانات شرایط خوبی نداشت. سالن از استاندارهای لازم برخوردار نبود و حتی توپ مناسبی برای برای بازی در اختیار تیم‌ها نبود. بدون شک بازی در اصفهان و در حضور هوادارن آسان‌تر خواهد بود.

یاری در پایان درخصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فعلا ترجیح می‌دهم در این رابطه صحبتی نکنم و در حال حاضر تمام تمرکزم بازی فینال است. فدراسیون پس از پایان لیگ قطعا در این خصوص شفاف‌سازی خواهد کرد.

نظر شما
پرونده ویژه