کیانا باقرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شمشیربازی بانوان آینده روشنی در پیش دارد/ با شکست همه بازیکنان فیکس تیم ملی عنوان قهرمانی را به دست آوردم

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۶:۲۳:۴۷
کد خبر: ۸۱۳۲۶۴
شمشیربازی بانوان آینده روشنی در پیش دارد/ با شکست همه بازیکنان فیکس تیم ملی عنوان قهرمانی را به دست آوردم
عضو تیم ملی سابر بانوان ایران گفت: با توجه به مسابقاتی که برگزار شد و عنوانی که کسب کردم معتقدم سابر بانوان در صورت حمایت‌های بیشتر قطعا آینده روشنی را در پیش دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیانا باقرزاده، سابریست تیم ملی کشورمان که در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره‌های گذشته از نظر فنی در سطح بسیار بالاتری برگزار شد. امسال علاوه بر توانایی فنی شمشیربازان، تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات نیز بالا رفته بود.

وی اضافه کرد: خوشحالم که سابر بانوان روز به روز علاقه‌مندان زیادی را جذب می‌کند. امسال در مسابقات قهرمانی کشوری علاوه بر هشت بازیکن ثابت تیم ملی بزرگسالان، هشت شمشیرباز تیم ملی نوجوانان و جوانان در این رقابت حضور داشتند و عملکرد خوبی را هم از خود به نمایش گذاشتند.

باقرزاده ادامه داد: خوشحالم که توانستم در این مسابقات به مدال طلا برسم. تقریبا با تمام بازیکنان فیکس تیم ملی مسابقه دادم. با توجه به مسابقاتی که برگزار شد و عنوانی که کسب کردم معتقدم سابر بانوان در صورت حمایت‌های بیشتر قطعا آینده روشنی را در پیش دارد.

وی درپایان درخصوص مسبقات پیش روی تیم ملی نیز عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین مسابقاتی که پیش رو داریم، مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن است که به احتمال زیاد خرداد سال جاری برگزار خواهد شد. تمرینات تیم ملی به زودی برای حضور در این مسابقات شروع می‌شود. امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را سپری کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز