تصمیم داور جریان مسابقه را به طور کامل تغییر داد؛

جلالی: بیش از ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن کار دشواری است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۷:۲۴:۵۹
کد خبر: ۸۱۳۳۲۷
جلالی: بیش از ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن کار دشواری است
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: امروز خوب بازی را شروع کردیم و دو موقعیت گل هم داشتیم و خیلی زود ۱۰ نفره شدیم و این فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد.

به گزارش گروه ورشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از شکست ۳ بر یک مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی اتفاقی که داور در بازی رقم زد شرایط فرق کرد. در زمین گل و شل که دقیقه ۱۴، ده نفره می شوید و یک گل به خودی هم می زنیم شرایط برای ما سخت شد. خیلی مشکل است که بخواهید بیش از ۷۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنید. امیدوارم در هفته های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی درمورد اینکه بازی بیشتر فیزیکی بود و نظر شما در مورد داور مسابقه چیست، گفت: عرض کردم تصمیم داور در دقیقه ۱۴ جریان بازی را به طور کامل تغییر داد و آن صحنه به گونه ای نبود که بازیکن ما اخراج شود. بازیکن حریف با آرنج به صورت سجاد ‌آشوری زد ولی داور حتی خطا هم نگرفت. داور خوب داوری نکرد.

سرمربی نساجی درمورد اینکه وضعیت و  جو ورزشگاه چطور بود و تیم شما را تحت تاثیر قرارداد یا نه، گفت: امروز خوب بازی را شروع کردیم و دو موقعیت گل هم داشتیم و خیلی زود ۱۰ نفره شدیم و این فشار زیادی روی تیم ما وارد کرد.

نظر شما