امروز صورت گرفت؛

دیدار رئیس فدراسیون اسکی ایران با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۸۱۳۳۲۸
دیدار رئیس فدراسیون اسکی ایران با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی
سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی با سارا لوئیس دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار سید عبدی افتخاری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون اسکی، از پیگیری گسترده طرح استعدادیابی در ایران خبر داد و گفت: به دنبال توسعه ورزش اسکی در ایران با اجرای و پیگیری طرح جامع استعدادیابی هستیم و خوشبختانه در طول اجرای این طرح شاهد روند رو به رشد اسکی‌بازان رده‌های سنی پایه هستیم.

رئیس فدراسیون اسکی ایران خاطرنشان کرد: در سال 2019 میزبانی مسابقات اسکی روی چمن جام‌جهانی و فینال کاپ جوانان جهان و در سال 2020 برگزاری مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان در برنامه‌های خود قرار داده ایم و تلاش می‌کنیم با گرفتن میزبانی‌های مختلف روندی رو به رشد در اسکی ایران ایجاد نماییم.

وی همچنین با بیان اینکه اعزام‌های پرتعداد را در برنامه‌های فدراسیون قرار داده‌ایم، گفت: با وجود برخی مشکلات سعی خود را به کار بسته‌ایم تا اعزام‌های خود را تا به ضورت منظم و با حداکثر تعداد نفرات انجام دهیم. 

سارا لوئیس دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی اظهار کرد: برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون اسکی را در سراسر جهان زیر نظر داریم و امیدوار هستیم تا فدراسیون اسکی ایران نیز هرچه بیشتر موفق عمل کند. بسیار از شنیدن برنامه‌ استعدادیابی در ایران خرسند هستم و مطمئنم با پیگیری این برنامه توسعه‌ای شاهد پیشرفت روز افزون اسکی ایران باشیم.

او در ادامه به حضور تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: حضور در مسابقات قهرمانی جهان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون بین‌المللی برای کشورهای مختلف است و بسیار خرسندیم که ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان نیز حضور یافته است.

سید عبدی افتخاری همچنین در این دیدار از دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی برای حضور در ایران دعوت رسمی به عمل آورد و سارا لوئیس هم از حضور  خود در جریان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز