سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مرادی و رستمی سرمایه‌های کشور هستند/ رئیس کمیته ملی المپیک دلسوزانه پیگیر وضعیت سهراب است/ جوانان خوبی در وزنه‌برداری داریم

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۰۴:۲۳:۳۲
کد خبر: ۸۱۳۳۳۸
مرادی و رستمی سرمایه‌های کشور هستند/ رئیس کمیته ملی المپیک دلسوزانه پیگیر وضعیت سهراب است/ جوانان خوبی در وزنه‌برداری داریم
پیشکسوت پرآوازه وزنه‌برداری کشورمان گفت: ریاست کمیته ملی المپیک خیلی دلسوزانه پیگیری وضعیت سهراب مرادی این قهرمان خوب کشورمان هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد انوشیروانی،پیشکسوت پرآوازه وزنه‌برداری کشورمان، پیرامون آخرین وضعیت سهراب مرادی، ملی پوش ارزشمند کشورمان، به خبرنگار برنا گفت: بنده با سهراب در ارتباط هستم اما هنوز نمی‌دانم او تصمیم نهایی‌اش را برای عمل کردن گرفته یا خیر.

وی افزود: خوشبختانه آقای دکتر صالحی امیری، ریاست کمیته ملی المپیک، خیلی دلسوزانه پیگیری وضعیت این قهرمان خوب کشورمان هستند، فکر می‌کنم اگر سهراب جراحی کند در داخل کشور پزشکان و فیزیوتراپ‌های توانمندی داریم که می‌توانند او را در رسیدن به وضعیت ایده آل و توانبخشی پس از عمل کمک کنند تا این ورزشکار بتواند به امید خدا در المپیک حضور داشته باشد.

دارنده مدال المپیک و جهان در ادامه اظهار داشت: حضور در المپیک مستلزم حضور در چندین رقابت انتخابی است  و فکر می کنم  سهراب در یک پروسه دو ماهه پس از انجام عمل جراحی بتواند خود را به شرایط ایده‌آل برساند و با حضور در مسابقات انتخابی شرایطش را برای کسب عنوان ای تاریخی در المپیک مهیا کند.

بخش دیگری از صحبت‌های سرمربی سابق تیم ملی درباره رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود، وی در این باره تصریح کرد: ورزشکاران بسیار خوبی در رشته وزنه برداری مانند علی‌حسینی داریم، او جزو سرمایه‌های کشور به حساب می آید و اگر هم مشکلی داشته باشد باید فدراسیون به آن رسیدگی کند و دغدغه این قهرمانان را برای انجام تمرین برطرف کند.

از انوشیروانی پیرامون وضعیت کیانوش رستمی و اینکه او می تواند در المپیک دوباره درخشش داشته باشد، سوال کردیم که وی اینگونه پاسخ داد: خوشبختانه کیانوش در مسابقات تایلند نشان داد دوباره کار خود را با قدرت شروع کرده او نیز یکی از سرمایه های کشور به شمار می رود و پتانسیل بالایی برای حضور در المپیک دارد به نظرم بنده بهتر است او نیز با فدراسیون همکاری داشته باشد تا بتوانیم تیمی خوب را برای مسابقات المپیک.

وی با اشاره به نفرات جوانی مانند علیرضا سلیمانی، بیرانوند هاشمی و ایوب موسوی عنوان کرد: همه این جوان ها پتانسیل های بسیار خوبی برای آینده وزنه‌برداری کشور هستند و مهم این است که پرچم پرافتخار ایران در المپیک به اهتزاز در بیاید. بنده اعتقاد دارم فدراسیون باید با یک برنامه ریزی مشخص ملی پوشانی را که می‌توانند در المپیک حضور پیدا کنند از حالا مورد حمایت خود در چارچوب برنامه ریزی بلندمدت قرار دهد تا به امید خدا وزنه برداری ایران بتواند در توکیو برای کشور افتخار آفرینی کند.

نظر شما