محمدرضا پوریا:

مسابقات بدمینتون آزاد کرمانشاه در سطح بسیار بالایی برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۳۵۰۰
مسابقات بدمینتون آزاد کرمانشاه در سطح بسیار بالایی برگزار شد
رییس فدراسیون بدمینتون درخصوص برگزاری جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در قصر شیرین گفت: این نشست ها حاکی از نگاه جدی دکتر سلطانی فر به استان های مختلف است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا پوریا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: چنین سفرهایی باعث می شود روسای فدراسیون ها بررسی جامعی از ورزش استان ها داشته باشند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل قرار گیرند.

رییس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: برگزاری نشست روسیا فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان در استان ها از زمان دکتر سلطانی فر شکل گرفت که طرح بسیار خوبی بود و تاکنون در 4 استان این نشست ها را داشتیم و در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان ها مذکور و هیات های ورزشی استان ها توانستیم به جمع بندی مناسبی برای حل مشکلات داشته باشیم.

وی افزود: حضور شخض وزیر و معاونانش در جلسات استانی حاکی از نگاه جدی وزارت ورزش و جوانان به استان های مختلف است و باعث می شود با هماهنگی مقامات استانی برنامه ریزی بهتری برای رفع مشکلات انجام شود و استعدادهای ورزشی استان ها بخصوص در مناطق محروم شکوفا شود.

رییس فدراسیون بدمینتون با اشاره به همزمانی حضورش در استان کرمانشاه با مسابقات آزاد دهه فجر این استان گفت: با برنامه ریزی که هیات بدمینتون استان کرمانشاه انجام داده بود این مسابقات مقارن با سفر ما به این استان آغاز شد که پس از برگزاری مراسم افتتاحیه تا پایان همان روز هم از نزدیک مسابقات را نگاه کردیم و استعدادهای زیادی شناسایی شد.

پوریا درخصوص استعدادهای زیاد استان کرمانشاه در رشته بدمینتون گفت: کرمانشاه همواره یکی از قطب های استعدادیابی ما بوده است و طی جلسه ای که با پیشکسوتان بدمینتون این استان داشتیم شک نداریم در آینده هم بازیکنان زیادی در رده ملی و بین المللی از این استان معرفی می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز