فهرست ۳۰ نفره یمن در پایان اردوی مکلا اعلام شد؛

دعوت حریف تیم امید از لژیونرها

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۴:۱۷
کد خبر: ۸۱۳۶۳۸
دعوت حریف تیم امید از لژیونرها
اردوی پایانی تیم المپیک یمن که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی بازی های المپیک 2020 به شمار می رود در یکی از دو کشور عربستان یا امارات برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابوعلی غالب مدیر تیم ملی فوتبال المپیک یمن در گفتگو با رسانه های این کشور پیرامون آخرین وضعیت این تیم گفت: در پایان اردوی تیم که در شهر مکلا در حال برگزاری است اسامی 30 بازیکن نهایی اعلام خواهد شد که در اردوی برون مرزی ما شرکت می کنند. انتخاب این نفرات از بین 80 بازیکن برتر مناطق و استان های مختلف صورت گرفته که در نهایت 45 بازیکن به اردوی مکلا دعوت شدند و حالا از بین این نفرات 30 بازیکن نهایی جهت حضور در آخرین اردو معرفی می شوند.

مدیر تیم المپیک یمن همچنین اضافه کرد: به درخواست سامی نعاش، سرمربی تیم با تعدادی از بازیکنان یمنی شاغل در لیگ های عربستان، قطر، گرجستان و حتی انگلستان تماس گرفته شده و بازیکنانی که شرایط سنی لازم را داشته باشند ممکن است از بین این نفرات به اردوی بعدی ما اضافه شوند. بازیکنان انتخاب شده بهترین های فوتبال یمن هستند که در آینده ای نزدیک ترکیب تیم اصلی ما را می سازند و امیدواریم در مسابقات انتخابی برابر تیم های قدرتمندی مثل ایران و عراق نمایش خوبی داشته باشند.

گفتنی است، تیم فوتبال المپیک یمن در کنار ترکمنستان و عراق حریفان ایران در مرحله اول از دور مقدماتی بازی های المپیک به شمار می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز