هادی عقیلی:

بازیکنان برای بهتر شدن نیازمند دیدارهای بین‌المللی هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۱:۲۹
کد خبر: ۸۱۳۶۴۸
بازیکنان برای بهتر شدن نیازمند دیدارهای بین‌المللی هستند
مربی تیم ملی فوتبال جوانان کشور گفت: بازی های تدارکاتی به بازیکنان کمک می کند تا تجربه کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی عقیلی، مربی تیم ملی فوتبال جوانان درباره برگزاری اردوهای استعدادیابی که در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، گفت: امروز گروه دوم فعالیت های خود را شروع کرده تا با انجام بازی های درون تیمی زیر نظر کادر فنی ارزیابی شوند. عصر امروز و صبح فردا نیز گروه دوم دو بازی درون تیمی خواهند داشت و با پایان فعالیت هایشان، بازیکنان به شهر های خود باز می گردند و برنامه بعدی کادر فنی تیم ملی جوانان استعدادیابی بازیکنان دیگری است که در دستور کاری ما قرار دارد.

وی ادامه داد:  مدت دار شدن روند استعدادیابی  بازیکنان به دلیل این است که از سال قبل تا دیماه امسال (نزدیک به 15 ماه)  این تیم تقریبا فعالیتی نداشته و اردویی تشکیل نشده است. بنابراین اولین کاری که باید انجام می دادیم استعدادیابی و زیر نظر داشتن بازیکنان مستعد بود. بر همین اساس لیگ برتر جوانان، رقابتهای استان تهران و لیگ دسته اول را مد نظر داشته و مسابقات بندرعباس که حدود 400 بازیکن بودند را ارزیابی کردیم.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه بازیکنانی که انتخاب خواهند شد تجربه بازی بین المللی نداشته و کادر فنی نیز می تواند با انجام بازی های مختلف آنها را ارزیابی کند، از کمیته جوانان و مسئولین فدراسیون فوتبال درخواست انجام بازیهای تدارکاتی خارجی را داشته تا بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم. همچنین تورنمنت روسیه را پیش بینی کرده ایم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد  و ملی پوشان با آمادگی به مسابقات اعزام شوند.

نظر شما