لیگ جهانی ۲۰۱۹ امارات؛

عسگری طلا گرفت/ فداکار مدال نقره را برگردن آویخت

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۲:۵۷
کد خبر: ۸۱۳۷۱۰
عسگری طلا گرفت/ فداکار مدال نقره را برگردن آویخت
فینالیست های اوزان منهای 75 و منهای 84 کیلوگرم کشورمان به ترتیب مدالهای طلا و نقره لیگ جهانی کاراته وان امارات را کسب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فینال وزن منهای 75 کیلوگرم بین بهمن عسگری از ایران و لوئیجی بوسا ایتالیایی دارنده یک طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان برگزار شد که عسگری موفق شد با برتری 2 بر صفر مدال طلای این وزن را از آن خود کند. در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری که موفق شد در روز نخست لیگ جهانی با غلبه بر تمامی حریفان به فینال راه یابد، امروز در مقابل قرار گرفت و  عسگری پس از استراحت در دور اول، در اولین مبارزه ۲ بر صفر جو کلاوای از انگلیس دارنده برنز امیدهای اروپا را شکست داد. سپس موفق شد ۵ بر صفر لوگان داکوستا از فرانسه را مغلوب کند.

او در ادامه یک بر صفر پاول آرتومونوف از استونی دارنده برنز امیدهای جهان در سال ۲۰۱۷ را برد و در نیمه نهایی 2 بر صفر رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 عنوان قهرمانی جهان را مغلوب کرد و فینالیست شد. در وزن ۸۴ – کیلوگرم، علی فداکار برای کسب مدال طلا به دیدار اوگور آکتاش ترکیه ای نفر سوم جهان در سال 2018 رفت و 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

او در اولین مبارزه خود ۳ بر 2 سالی دیوپ از فرانسه را برد. سپس با نتیجه ۲ بر صفر از سد میشل دورهام از استرالیا گذشت. در ادامه موفق شد ۴ بر صفر جورج پرز از دومینیکن را با شکست بدرقه کند. فداکار در چهارمین مبارزه ۵ بر یک ماکوتو کوییکی از ژاپن را برد و در نیمه نهایی 3 بر 2 از سد فاروک عبدسلام از فرانسه گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز