پرسپولیس تهران-پدیده مشهد؛

برانکو درپی هت‌تریک، یحیی به‌دنبال جبران/ راند سوم سرنوشت‌ساز است!

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۳:۰۵:۰۶
کد خبر: ۸۱۳۷۲۰
برانکو درپی هت‌تریک، یحیی به‌دنبال جبران/ راند سوم سرنوشت‌ساز است!
عصر امروز دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده در جام حذفی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز و از ساعت 17:15 در رقابت‌های جام حذفی به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد می‌رود. این رقابت از مرحله یک چهارم نهایی و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. قرمزپوشان در دیدارهای رفت و برگشت در رقابت‌‌های لیگ برتر توانستند پدیده را شکست دهند و امید بسیاری دارند که در جام حذفی هم این تیم را از پیش رو بردارند.

پرسپولیس برای رسیدن به مرحله یک چهارم جام حذفی تیم‌های نود ارومیه و سپیدرود رشت را از پیش رو برداشته و پدیده نیز پس از حذف ذوب‌ آهن و فولاد به این مرحله رسیده است. تیم پیروز این دیدار در مرحله نیمه نهایی به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. در صورتی‌که پرسپولیس به نیمه نهایی صعود کند سپاهان میزبان این دیدار خواهد بود.

در 12 دیدار اخیر پرسپولیس و پدیده 29 گل به ثمر رسیده که 20 گل سهم پرسپولیس و 9 گل سهم پدیده بوده است. احتمال نیمکت‌نشین شدن خارجی‌های پرسپولیس در بازی با پدیده بسیار زیاد است. در تمرین تیم پرسپولیس، برانکو از بشار رسن و ماریو بودیمیر در ترکیب تیم ذخیره استفاده کرد و به همین دلیل احتمالا این دو بازیکن از روی نیمکت بازی را آغاز خواهند کرد.

در صورتی که پدیده در این مسابقه برنده شود، میزبان دیدار این تیم با سپاهان در مرحله نیمه نهایی با قرعه کشی مشخص می‌شود. در سوی دیگر جدول داماش گیلان، تیم شگفتی‌ساز دسته دویی توانسته به فینال جام حذفی برسد و منتظر رقیبش از بین سپاهان، پرسپولیس و پدیده است.

تقابل برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد و برانکو می‌خواهد سومین برد متوالی خود را مقابل یحیی کسب کند. گل‌محمدی نیز در پی جبران مافات است و می‌خواهد برنده راند سوم و البته سرنوشت‌ساز امروز شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز