وحید قلیچ در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس توانایی حذف پدیده را دارد/ بازیکنان جدید با گذر زمان با سایر نفرات به هماهنگی خواهند رسید

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۶:۲۶:۵۸
کد خبر: ۸۱۳۷۵۹
پرسپولیس توانایی حذف پدیده را دارد/ بازیکنان جدید با گذر زمان با سایر نفرات به هماهنگی خواهند رسید
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی‌های جام حذفی یک تک بازی است که حساسیت و شرایط خاص آن قابل مقایسه با بازی‌های لیگ نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار برنا گفت: در این دیدار شاهد بازی بسیار خوبی بودیم و ای کاش که بازیکن حریف اخراج نمی‌شد تا بازی زیباتری را می‌توانستیم شاهد باشیم. به هرحال پرسپولیس این بازی را برد و باید با تمرکز کافی به فکر بازی حساس امروز باشد.

وی در ادامه پیرامون بازی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل پدیده اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی یک تک بازی است که حساسیت و شرایط خاص آن قابل مقایسه با بازی‌های لیگ نیست و بنده مطمئن هستم با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ، امروز شاهد یک بازی پربرخورد حساس و جذاب خواهیم بود.

بخش دیگری از صحبت‌های دروازه‌بان پیشین سرخ‌پوشان پایتخت درمورد موضوع داوری بود، وی در این باره عنوان کرد: باید قبول کنیم داوری در این چند بازی اخیر ایراداتی داشته که البته باید مسئولان فدراسیون هرچه زودتر فکری به حال آن کنند. ضمن اینکه ما سال‌ها پیش از این می‌گفتیم امیدواریم تماشاگران اجازه بدهند که یک بازی زیبا داشته باشیم اما الان باید بگوییم اگر داور اجازه بدهد یک بازی زیبا را شاهد باشیم. به هرحال برای این بازی حساس علیرضا فغانی، داور بین‌المللی کشورمان، انتخاب کردند و می‌تواند از پس آن بربیاید و فکر می‌کنم پرسپولیس با حمایت هواداران و به امید خدا در این بازی هم پدیده را خواهد برد و به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

قلیچ در پایان گفت: سرخ‌پوشان در بازی‌های لیگ هم می‌توانند روند صعودی خود را حفظ کنند، در نیم فصل دوم پرسپولیس تیم خود را خوب تقویت کرده اما باید به این بازیکنان زمان بدهیم تا بتوانند در تیم جا بیفتند و خود را با تاکتیک تیم هماهنگ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز