با حضور داوری؛

مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال استان کرمان برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۲:۵۳
کد خبر: ۸۱۳۷۶۲
مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال استان کرمان برگزار شد
مجمع عمومی سالیانه هیات والیبال استان کرمان با حضور افشین داوری برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز با حضور افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال امیری خراسانی مدیرکل ورزش وجوانان استان ثابتی پور رئیس هیات والیبال استان اعضا مجمع و پیشکسوتان برگزار شد که در این مجمع ثابتی پور ضمن خوش امدگویی به داوری مدیرکل ورزش و جوانان و اعضا مجمع از عملکرد هیات در سال۹۷ پرداخت.

در ادامه امیری خراسانی نیز از عملکرد هیات والیبال در سال گذشته تعریف و تمجید کردند و از بنگاه های اقتصادی خواستند که به رشته والیبال ورود کنند و سرمایه گذاری کنند. اعضا مجمع نیز از مشکلات موجود در حضور سرپرست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان گفتند.

افشین داوری در ابتدای صحبت های خود ضمن تشکر از امیری خراسانی و ثابتی پور از توجه مدیران استان و رئیس هیات به رشته والیبال قدردانی کرد. داوری در بخش بعدی صحبت های خود گفت: قطعا پیشکسوتان ویترینی هستند که نباید خاک بخورند اگر موفقیتی کسب می شود، از دیدگاه پیشکسوتان است. هیات والیبال استان هدف گذاری و استعدادیابی خوبی داشته است و از اصحاب رسانه صمیمانه تشکر می کنم که از والیبال تشکر می کنند. تصمیم داریم که هر استان یک تا سه نفر از پیشکسوتان را به فدراسیون معرفی کنند و از این جمع ده نفر به عنوان هیات مدیره تشکیل و نهایت در کنار ما باشد و کمک ما باشد و مسائل خودشان را پیگیری کنند. انشاالله سالی یک بار گرد همایی پیشکسوتان را خواهیم داشت.

داوری تصریح کرد: همایش و کارگاه آموزشی خوبی برگزار شده و خرسندم که شهرستانی مثل بم که درخواست حضور در لیگ برتر را دارد و ما نیز به این موضوع کمک می کنیم. در کشور ۱۰۰استعداد خوب کشف شده و در اختیار فدراسیون گذاشته شده و مربیان در حال پرورش این عزیزان هستند. اغلب استان ها و بخصوص کرمان این توانایی را دارند که اگر وقت لازم گذاشته شود،  در فدراسیون در خدمت شان خواهم بود و یک کرسی در اختیارشان میگذارم که رئیس هیات والیبال استان کرمان توانایی همکاری نزدیک با فدراسیون را دارد.

سرپرست فدراسیون والیبال در ادامه تصریح کرد: خوشحال شدم که یک هیات بسیار منسجم و خوب را دیدم. از سر کار خانم گرامی تشکر می کنم بابت تمامی زحمت های که برای بانوان می کشند و
بسیار خرسندم برای خانم جهانگرد که در جمع ما هستند. در آخر نیز اعضا مجمع والیبال با اهد لوح تقدیری از افشین داوری قدردانی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز