مهدی امیرآبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آبی‌پوشان برای حضور در کورس قهرمانی نباید امتیاز از دست بدهند/ استقلال توان صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا را دارد

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۴:۳۷:۳۲
کد خبر: ۸۱۳۷۷۱
آبی‌پوشان برای حضور در کورس قهرمانی نباید امتیاز از دست بدهند/ استقلال توان صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا را دارد
ملی‌پوش اسبق استقلال گفت: استقلال توان صعود از گروه مرگ را دارد و البته در این راه باید تیم از حاشیه دوری کند و بازیکنان نیز روی تک تک بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرکز بالا داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی امیرآبادی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، پیرامون آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: در بازی با تراکتورسازی، استقلال بازی بدی انجام نداد اما نتیجه دلخواه ما نبود، مهمترین نکته در این باره این است که بازی تمام شده و پرداختن به این نکته که فلان بازیکن باید اخراج می‌شد یا در آن صحنه فلان اتفاق افتاد هیچ سودی نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: آیا کسی می‌تواند بگوید اینکه ما تا این حد به این موضوعات که در متن بازی هم نبوده‌اند بپردازیم چه نکته مثبتی برای تیم خواهد داشت.

مدافع اسبق آبی‌پوشان درباره بازی حساس استقلال مقابل پارس جنوبی جم نیز اظهار داشت: هواداران به حق از تیم انتظار دارند و استقلال برای حضور در کورس نباید امتیاز از دست بدهد، البته این بازی در تهران است و هواداران هم باید یکصدا تیم را حمایت کنند، ضمن اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز نزدیک است و تیم ما نیز در گروه مرگ قرار دارد.

امیرآبادی عنوان کرد: استقلال در آسیا در گروه مرگ قرار دارد اما این بدان معنا نیست که استقلال نمی‌تواند از این گروه صعود کند. ما استقلال هستیم و در آسیا همه تیم‌ها از ما هراس دارند و نفرات جدید هم می‌توانند به استقلال در آسیا کمک کنند تا این تیم هم مانند گذشته نشان بدهد استقلال توان صعود از گروه مرگ را دارد. البته در این راه باید تیم از حاشیه دوری کند و بازیکنان نیز روی تک‌تک بازی‌ها تمرکز بالا داشته باشند.

نظر شما