هر بازیکنی ممکن است روز خوب و روز بد داشته باشد؛

قطبی: اگر پنالتی ما گل شده بود، کارمان راحت تر می‌شد/ یک دربی را در پیش رو داشتیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۷:۲۱:۰۱
کد خبر: ۸۱۳۷۸۹
قطبی: اگر پنالتی ما گل شده بود، کارمان راحت تر می‌شد/ یک دربی را در پیش رو داشتیم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: به هواداران تبریک می‌گویم و برای بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه خوشحال هستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان  در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان، گفت: به هواداران تبریک می‌گویم و برای بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه خوشحال هستم. توانستیم پیروز شویم. اگر پنالتی ما گل شده بود کارمان راحت تر می‌شد. بچه‌های ما توانستند اختلاف یک گل را حفظ کنند. ۴ بازی و کسب ۱۰ امتیاز و دریافت تنها ۲ گل برای ما خیلی خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در نیمه دوم فولاد تحت فشار قرار گرفت، افزود: این طبیعی بود. یک دربی را در پیش رو داشتیم. بازیکنان ایرانی را می‌شناسید وقتی یک موقعیت مهم را از دست می‌دهند دچار افت روحیه می‌شوند. ما تلاش کردیم این افت بعد از خراب شدن پنالتی به وجود نیاید.

وقتی پنالتی ما گل نشد حریف روحیه گرفت. آنها هم برای کسب نتیجه بازی می‌کنند و تلاششان را بیشتر کردند. مهمترین نکته برای ما این است که ما با وجود مصدوم و محروم توانستیم برنده شویم. میلاد بدرقه در آخرین لحظه بازی را از دست داد. در طول هفته برنامه ما این بود که او دفاع وسط باشد اما فهمیدیم در نهایت به دلیل مشکلات دانشگاه نمی‌تواند برایمان بازی کند.

سرمربی فولاد در مورد عملکرد آرش افشین، گفت: اجازه بدهید در مورد بازیکنان به صورت شخصی صحبت نکنیم. هر بازیکنی ممکن است روز خوب و روز بد داشته باشد. می‌دانم ما دوست داریم روی بازیکن خاصی زوم کنیم اما ما بعد از بازی در مورد بازیکنان با خودشان صحبت می‌کنیم و فیلم بازی را نظاره و آنالیز می‌کنیم.

نظر شما