امروز صورت گرفت؛

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در زابل افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۰:۴۸
کد خبر: ۸۱۳۷۹۹
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در زابل افتتاح شد
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای حیدرآباد بخش مرکزی شهرستان زابل‌ با حضور، مدیرکل ورزش و جوانان،فرماندار زابل، امامان جمعه ، بخشدار و اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از مسئولین، ریش سفیدان، معتمدین و ورزشکاران نوجوان افتتاح گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،امروز  یکشنبه ۲۸ بهمن زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای حیدرآباد بخش مرکزی شهرستان زابل‌ با حضور، مدیرکل ورزش و جوانان،فرماندار زابل، امامان جمعه ، بخشدار و اعضای شورای اسلامی روستا و جمعی از مسئولین، ریش سفیدان، معتمدین و ورزشکاران نوجوان افتتاح گردید.

 این پروژه ورزشی در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با هزینه 3200 میلیون ریال از محل و اعتبارات ملی در سال 1397 شروع شد و امروز در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.

این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، با مشارکت دهیاریها و اعضای شورای اسلامی روستا در راستای توسعه و ایجاد فضاهای ورزشی حوزه سیستان در نظر گرفته شده است که جمعیتی بالغ بر 2000 نفر در قالب 220 خانوار و بیش از 7 روستا از این پروژه ورزشی بهره مندخواهند شد.

با نگاه ویژه‌ وزیر ورزش و جوانان به ورزش سیستان و بلوچستان،14 پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال بمناسبت 40 سالگی انقلاب به همت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در سطح استان در دهه فجر به بهره برداری رسیده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز