ژاله فرامرزیان:

ورزشکاران خراسان رضوی در کشور سرآمد هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۱:۵۰
کد خبر: ۸۱۳۹۱۵
ورزشکاران خراسان رضوی در کشور سرآمد هستند
معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه خانه ووشو خراسان رضوی حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان در مراسم افتتاحیه خانه ووشو خراسان رضوی گفت:   امیدوارم این فضا و تمام زیرساخت‌هایی که توسط وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌ها ساخته می‌شود بتواند نیاز اصلی نوجوانان، جوانان و مردم شریف این مرز و بوم را فراهم کند.

وی افزود: ایران یکی از اصلی‌ترین مدعیان این رشته در دنیا است، در سازه مدیریتی و در نوع ورزش و اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود امیدوارم با ورود این رشته به المپیک بتواند مدال‌آوری قابل توجهی برای ما داشته باشد.

فرامرزیان تصریح کرد: از  اداره کل ورزش و جوانان و عواملی که تلاش کردند این فضا در بهترین شکل ممکن در اختیار ووشوکاران خراسان رضوی قرار بگیرد تشکر می‌کنم، امیدوارم در فرصت باقیمانده ای که برای خدمت به مردم داریم بتوانیم خدمات شایسته ای ارائه بدهیم.

او گفت: ورزشکاران خراسان رضوی در کشور سرآمد هستند تلاش داریم فضاهای بیشتری را در اختیار ورزشکاران شایسته این استان قرار دهیم. انتظاری که از ورزشکاران داریم این است که خانه‌های ورزشی را مانند خانه خود بدانند و از این فضاها درست استفاده کنند تا امکان ساخت امکانات بیشتری فراهم شود چرا که منابع کشور در حال حاضر محدود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز