عباس هاشم‌پور:

امیدوارم بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۶:۵۷
کد خبر: ۸۱۴۰۳۳
امیدوارم بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: دیگر نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت چرا که تمامی تیم ها در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره وضعیت بازیکنان گفت: شرایط خوبی در اردو حاکم است. پیش از این قرار بود در برزیل اردویی را شامل دو بازی دوستانه برگزار کنیم که روند رو به رشدی را در آن صورت طی می کردیم اما متاسفانه این اردو کنسل شد.

وی ادامه داد: بنابراین برنامه جایگزینی را درنظر گرفتیم که چهار مرحله اردوی داخلی است و اکنون در مرحله سوم آن قرار داریم . از کمیته فوتبال ساحلی و خانم شهریاری تشکر می کنم که تمام شرایط را برای تیم مهیا می کند تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در همین راستا اردوهای خوبی را در بوشهر و بندرعباس برگزار کردیم. ضمن اینکه از باشگاه خوب پارس جنوبی و شهرداری بندرعباس هم متشکر هستم.

هاشم پور گفت: در بندرعباس سعید پیرامون و محمد احمدزاده مصدومیت جزئی پیدا کردند و زیر نظر کادر پزشکی در مرکز ملی فوتبال هستند و اکنون شرایطشان مطلوب است. اردوی کنونی ما در بوشهر در حال برگزاری است تا بتوانیم به شرایط ایده آلی برسیم و در بازی های آسیایی بهترین عملکرد را کسب و قهرمان شویم. در آسیا همه تیم ها در تلاشند و شرایط آسانی نداریم. دو تیم عراق و عمان آنالیز کرده ایم .بازیهای عمان را را بررسی و بازیکنان عراق را می شناسیم. امیدوارم بتوانیم با کسب قهرمانی دل مردم را شاد کنیم و بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز