محمد نوری:

یکی از بهترین خط میانی‌های ایران را داریم/ استقلال تیم بهتری است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۲:۵۴
کد خبر: ۸۱۴۰۶۹
یکی از بهترین خط میانی‌های ایران را داریم/ استقلال تیم بهتری است
پیشکسوت استقلال گفت: من تیم پارس جنوبی جم را دیده‌ام و فکر می‌کنم کار سختی داریم ولی در کل استقلال تیم بهتری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوری، پیشکسوت استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم و مصاف با پارس جنوبی جم گفت: فکر می‌کنم پتانسیل استقلال به لحاظ بازیکنی خیلی خوب است. ما یکی از بهترین خط میانی‌های ایران را داریم. بازی قبلی کمی جو بازی باعث شد ریتم همیشگی را نداشته باشیم. من تیم پارس جنوبی جم را دیده‌ام و فکر می‌کنم کار سختی داریم ولی در کل استقلال تیم بهتری است.

نوری افزود: خریدهای استقلال خوب بوده و مطمئنم در ادامه جواب می دهند. شفر ثابت شده است و پارسال آن تیم را مدعی کرد. هواداران اگر حمایت کنند، این تیم می تواند در ادامه لیگ و البته آسیا موفق باشد. در کل امیدوارم مثل بازی با پیکان، با قدرت حریف را شکست دهیم چون کسب این سه خیلی مهم است.

او درباره فشردگی بازی‌های استقلال گفت: اگر برخی دوستان اجازه دهند تا استقلال آرامش داشته باشد و انتقاد بی جا نکنند، خیلی خوب است. می دانم دل همه دوستان می‌سوزد ولی هر حرفی در جا و مکان خودش باید مطرح شود. شفر خودش را پارسال ثابت کرد و الان وقت حمایت است. مدیریت استقلال درحال تلاش است و مطمئنا با تعامل بازیکنان و حمایت هواداران، استقلال در ادامه کارش هم موفق خواهد بود.

نظر شما