هدفمان از حضور در هند کسب تجربه و محک بازیکنان بود؛

آزمون: باید وارد چالش شویم تا نتیجه مناسبی بگیریم

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۰:۵۹
کد خبر: ۸۱۴۰۸۴
آزمون: باید وارد چالش شویم تا نتیجه مناسبی بگیریم
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با هدف کسب تجربه بازیکنان و ارزیابی کادر فنی از ملی پوشان در تورنمنت هند شرکت کردیم و پیروزی یا شکست در این هند هدفمان نبود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: باتوجه به اینکه بعد از صعود به دور دوم المپیک اردوهای تدارکاتی آغاز شد، بازیکنان در کنار تمرینات مستمر خود نیازمند بازیهای تدارکاتی بودند. خوشبختانه با حمایت مسئولین فدراسیون، حضور در تورنمنت چهارجانبه هند برایمان فراهم شد تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از بازیکنان داشته باشیم. ملی پوشان نیاز به بازیهای تدارکاتی دارند تا محک بخورند.

وی در ادامه افزود: اکنون هدفمان حضوری موفق در بازی های مقدماتی المپیک و در نهایت 4 سال آینده در جام ملت های فوتبال آسیا است. تیم جوانی داریم و میانگین سنی بازیکنان 19 تا 20 است و برای 4 سال آینده  و شرکت در جام ملت های آسیا باید تیم خوبی داشته باشیم.

آزمون تصریح کرد: نباید به این موضوع که در یک تورنمنت نتیجه ای نگرفته ایم بیش از حد بپردازیم. از  ابتدا هدفمان محک بازیکنان و کسب تجربه ملی پوشان بوده است. از حضور در تورنمنت های دوستانه نباید ترسی داشته باشیم و یکدیگر را تخریب کنیم. با نگرش بهتری در مسابقات پیش رو  ظاهر می شویم و نباید در بازی های تدارکاتی نتیجه گرا باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در چند سال اخیر بزرگترین مشکل ما بازی دوستانه بود که با تلاش فدراسیون، کمیته بانوان و سازمان تیم های ملی این موضوع در حال حل شدن است. کادر فنی و فدراسیون فوتبال هدف های بالاتری دارد. باید وارد چالش بشویم تا بتوانیم در بازی های پیش رو نتیجه ای مناسب بگیریم.

نظر شما